Atle Torp
Skribent i magasinet Hjemmekino
E-post
Nettside
Siste bildene for i dag.
Standby
On
Dette kan dimmes via en knapp på baksiden av høyttalerne - heldigvis.
Håper det var like deilig for dere som det var for meg
Med vennlig hilsen
Atle Kildahl Torp
Fotograf / Skribent i magasinet Hjemmekino
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
Grattis! Skikkelig flotte. Dette er høyttalere jeg tror kunne ha levd godt med ja. Studiohøyttalere har jeg stor tro på.
Er det den helaktive eller semiaktive versjonen?
Skrotnisse
Hjemmekinosjef & Filmguru
E-post
Nettside
Det har vært en meget interresant kveld Atle, her har det vært cola og potetgull og F5! Det ser utrolig snasent ut, og om det låter like godt så fy f@{n! Gleder meg både ti å lese litt om dine lytteinntrykk og ikke minst få hørt de selv (sistnenvte sto med veldig liten skrift når jeg kjøpte duoene, hehehe)
[url=http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?f=32&t=11457][b][u]Skrot-teaterets Diskusjonstråd[/u][/b][/url]
[url=http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=140][b][u][color=red]Skrot-Teateret in living colors[/b][/u][/color][/url]
900sl
Aktiv
E-post
Rått!
Utstyret under senteren så smått ut
Atle Torp
E-post
Nettside
Dette er den helaktive versjonen. Balansert inn, ferdig
.
Jeg tror du må ta deg en lytt Skrotnisse. Det er mulig det bare er meg og mine forventninger som spiller meg et puss, men dette er noe av det bedre jeg har hørt. Og i følge de jeg har snakket med låter de ikke bra rett ut av esken. De trenger innspilling - lang innspilling, selv om de skal løsne greit etter kun et par timer med høyt volum.
Mulig jeg kan invitere til en lyttekveld til uken her inne, hvis noen er interessert. Sikkert ikke mange som har hørt disse?
Nå skal jeg hjem
Med vennlig hilsen
Atle Kildahl Torp
900sl
Aktiv
E-post
Skulle mer enn gjerne tatt turen, men blir nok i lengste laget. Du får ellers ha god tur hjem!
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
Ser at de bruker ICE moduler som forsterkeri. Artig.
Jerome
Aktiv
E-post
Dette må være din Julekveld for i år. For en gave fra 'far' til 'far' !!! Gratulerer så mye.
"Atle Torp" skrev:De trenger innspilling - lang innspilling, selv om de skal løsne greit etter kun et par timer med høyt volum.
Noe jeg har alltid lurt på: hvorfor er ikke høyttalene innspilt når de er sendt ut til kundene?
"Atle Torp" skrev:Mulig jeg kan invitere til en lyttekveld til uken her inne, hvis noen er interessert. Sikkert ikke mange som har hørt disse?
Har jeg mulighet så kommer jeg **gjerne** en tur gjennom Økern neste uke
Crown | Klipsch | SVS | Yamaha | Sony
Atle Torp
E-post
Nettside
ICE og aktiv deling, in facto veldig artig. Full kontroll på impedansen. De som tror ICE er en akilleshel i ADAM kan jo ta seg en tur og lytte
Med vennlig hilsen
Atle Kildahl Torp
Atle Torp
E-post
Nettside
Jeg tror det ville vært litt for omfattende om man skulle spille inn høyttalerne før de sendes til kunde. Det kan jo være de står på lager en stund før de blir solgt, så det ville sikkert blitt en logistikkmessig utfordring også.
Med vennlig hilsen
Atle Kildahl Torp
Anfield
Lidenskapelig lyd- og bildeentusiast
E-post
Nettside
Morro å følge dine lettere dileriske innspill, unge Torp!. Du kaster ikke bare disse bak i Vectraen nedover i helgen.....?
Er på nytt på jakt etter HIFI-gleden.....
roffe
E-post
Oj. Kjempestilige høyttalere. Tror rommet de står i er så stort at man ikke får inntrykk av størrelsen...
Blir moro å høre om deres lytteinntrykk...
Atle Torp
E-post
Nettside
Det kan være en spennende vinkling på en Hjemme Hos. Jeg ser for meg at det kommer til å ta litt lengre tid enn vanlig. Men jeg er klar Snickers, så for min del kan vi ta det så fort som mulig. Bare send meg en e-post på
atle.torp@hl-media.no så kan vi ta det på privaten.
Gleder meg!
Med vennlig hilsen
Atle Kildahl Torp
AndreWerdenskrieg
Meget Kunnskapsrik med egen hjemmekino
E-post
Nettside
Fantastisk töffe! De hadde passet godt inn hos meg, ser jeg. Greit å slippe forsterker også.
Hvordan fungerer dette i f.eks pure direct? Er det koblet slik at sub-delen spiller med da?
Nå må jeg se litt på bildene igjen ...
Krell | Marantz | XTZ | Swans | Mirage | Pioneer | ViaBlue