Måtte slenge med på jeg også!
[u]Lyd:[/u]
Front: JBL Northridge E-100
Senter: JBL Northridge EC35
Bak: JBL Northridge E-30
Sub: JBL Northrigde E250P
[u]Elektronikk:[/u]
Reciever: NAD T773v2
DVD: NAD T562
Projektor: Infocus X1
Lerret: IKEA 160cm x 175cm hvitt.
PS2: Chippet med Ripper II GOLD chip og S-video utgang. Optisk på lyd.
HTPC: AMD XP2500+, 512MB, Plextor PX-716 16XDVD+-R & Dual Layer, 520GB, Radeon 9800 PRO, trådløst tast og mus, osv.
Kabler: Tara Labs til front og senter, monster til bakhøytalerne. Monster S-Video på DVD, PS2 og til projektor. Monster Coax og annet merke optisk. VGA fra pc til projektor. Pluss diverse annet småknask.
Fungerer meget bra i min lille stue på ca 15kvm. Bilde ved 16:9 er på ca 72" og 84" ved 4:3. Lydtrykk som naboene ikke setter pris på ihvertfall. Bruker en gammel sony VHS spiller som tuner. Desverre er denne bare mono og har en elendig kanalsøker, har planer om å sette tv tuner i pc'en og la den styre det istedenfor.
Annet: Har vel ca 80 stk orginale DVD filmer, og ca 20 brente.
Bilder har endelig blitt tatt...
Anlegget spiller meget rent og friskt, uten å bli for skarpt. JBL høytalerne gir deg ganske mye "trøkk i trynet", det spiller dypt, men samtidig kontrollert. Hadde et problem med v1 av NAD T773, denne lagde forstyrrelser i alle høytalerne når man skiftet lydmodus (fra DD til DTS f.eks) og hver gang man byttet fra DVD til PS2 og PC. Heldigvis fikk jeg ny byttet denne i v2 og når er alt strøkent.
Er meget fornøyd med utstyret så langt. Det er herlig å kunne sette på f.eks Eagles eller Phil Collins i stereo, det låter meget deilig. Musikk i flerkanaler fungerer også meget bra, men stereo er å favorisere...
Stativ til bakhøytalerne kommer, har funnet noen på komplett.no som er 80cm, det ser ut til å bli disse. Leter fremdeles etter hifi møbel til å sette elektronikken i, dette kommer på sikt...
Elsker film og kommer aldri til å slutte med det...
Bildene finner du på:
http://min.hjemmekino.no/thelootmaster/