Toralfsen
Aktiv
E-post
Jeg skal bygge hus og vil ha en hjemmekinoløsning med tv og skjult lerret i taket. Jeg ser at Bang og Olufsen anbefaler lerret fra Stewart. Disse kan bygges inn i taket, slik at bare en sprekk i taket vises når lerretet ikke er i bruk. Jeg vil ikke betale så mye som et slikt lerret koster (Stewart koster vel fort 70000), men vil gjerne ha denne løsningen. Noen som har noen anbefalinger?
dr_k
Aktiv
E-post
kommer litt ann på taket ditt. Men hvis det er gips/takplater må det vel gå med hvilket som helst motorisert lerret. Hvis du evt. klarer å fjerne det meste av "boksen" hvor lerretet og motoren er integrert så tar det vel litt mindre plass. Eneste er vel å få det pent etterpå. Må vel litt saging, sparkling, maling og en god dose med DIY-erfaring. Har tekt på det samme selv men er også litt i tvil om hvor pent jeg klarer å få det gjort.
dr_k
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Siden du skal bygge huset nå burde det gå fint å integrere hvilket som helst lerret. Hvis du fester lerretet i samme høyde som takbjelkenge og legger plater under med glippe burde det funke bra.
Har selv brukt adeo tab-tension lerret motorisert og jeg kan sterkt anbefale det. Da slipper du å bekymre deg for bølger i lerretet.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Toralfsen
Aktiv
E-post
Takker for svar, skal sjekke ut lerretet du foreslår Rune.