Skaubjønn
Aktiv
E-post
Hei, jeg er fersk i forumet. Skal kjøpe meg en plasma Tv til film, tv og spilling (Har surround annlegg). Har sett dette tilbudet, men kan ikke finne noen tester eller annen omtale av denne TV'en... Noen som kan gi meg råd om dette er noe å satse på? Sun SI 50" Plasma HDTV til 13.990.-
Ellers, anbefalinger av plasma TV opp til 13 lapper?
Takk
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
Gå heller ned i størrelse og kjøp Panasonic 42PV70 for 12 høvdinger.
AndreWerdenskrieg
Meget Kunnskapsrik med egen hjemmekino
E-post
Nettside
"bomholt" skrev:Gå heller ned i størrelse og kjøp Panasonic 42PV70 for 12 høvdinger.
Støttes så absolutt.
Ikke kast pengene ut av vindet, kjøp en skikkelig TV.
Panasonic TH42PV70 er en av de aller beste TV'ene på markedet, uansett pris.
Krell | Marantz | XTZ | Swans | Mirage | Pioneer | ViaBlue
Heimdal
Aktiv
E-post
monitor
Prisjeger og frihetskjemper
E-post
Skaubjønn
Aktiv
E-post
Tusen takk for rådene folkens. Da vet jeg hva jeg skal gjøre. Og det er:*fanfare* Kjøpe Panasonic 42PV70 :D
Et spørsmål til. Er det stor forskjell i pris mellom nettbutikker og vanlige elektro butikker? Eller sagt på en annen måte, er det en stor fordel å handle i butikk? Og, er det forskjell mellom de ulike nettbutkkene? Leste en tråd her om en som hadde hatt store problemer med å få service på sin LG. Anbefalinger anyone?
Blueflame
Aktiv
E-post
Trygt å handel på komplett.no Mpx.no netonnet.no
De fleste er trygge, bare holde deg til de som er mest kjente. Sjekk under produktbeskrivelsen her på hjemmekino, så ser du priser og nettbutikker.
Nettbutikker er billigst.
Kjøpte selv Pioneer PDP-427XA hos komplett og kunne hente den selv fra lageret i Stokke.
Pioneer VSX-LX60, Pioneer PDP-427XA, Dali Ikon 6, Dali Ikon Vokal 2, Pioneer DV-696AV, Pioneer DVR-530H, Project Debut III, Jamo E400, Pioneer S-W150S, PS3 og Gamecube
Blueflame
Aktiv
E-post
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
"Blueflame" skrev:http://www.hjemmekino.no/database/tvinfo.aspx?katalognr=423&view=price
Master IT burde kanskje fjernes fra listen? Veldig mye dårlige erfaringer med den butikken.
monitor
E-post
Sensur bedrives forhåpentligvis bare på AVforum... Er enig i at Master IT er en butikk jeg IKKE kommer til å handle med...men det vet jeg jo takket være dette forumet Hvordan skal vi skille de gode fra de dårlige butikker? "FBI" eller "TV2 hjelper deg" har hatt innslag hvor store kjeder har gitt noen kunder elendig service, når de har levert en vare tilbake pga. feil/mangler...
Vanskelig dette med å ekskludere en aktør med mindre det er opplagt at de bedriver kriminell virksomhet / er uinteressante for oss i hjemmekino.no.
Mannen som solgte ching chang tv-er som kun var å få kjøpt på QXL tilhører den siste gruppen
Det er dog ikke jeg som legger grensen her. Det er moderator, og som vi alle vet så er moderatorene her på hjemmekino sjelden intollerante.
Det er noe annet enn han sensurkongen som leker gud og dommer i AVforum.
Skaubjønn
Aktiv
E-post
Da har jeg sjekket litt. Jeg skal til Oslo til uken, og kan hente der selv. De som jeg kan hente hos i Oslo er:
* YaTack:-)
* Netshop
* AV hifi
Jeg bor i Kristiansand og kan hente på veien hjem i Sandeford hos
* Deal.no
Det er liten prisforskjell mellom disse så langt jeg kan se.
Er det noen av disse som peker seg ut som seriøse? Noen som har erfaringer? Eller vil anbefale andre aktørere jeg kan hete selv hos i nærheten av Oslo, eller mellom Oslo og Kristiansand? synes det er best å hente selv fremfor å betale 750.- for å få det kjørt hjem, så lenge jeg skal den veien. Jeg skjønner at ikke nettstedet/moderatorer vil/kan anbefale, men dere brukere kan vel si hva dere synes?
en ting til. Lurer på om jeg får denne inn i min stasjonsvogn? Noen som vet målene på kassa den kommer i?
monitor
E-post
Jeg har kun erfaring fra Netshop, og ikke noe å utsette på de. Har da heller ikke hatt noe problemer med noen produkter.
Jeg tror at de seriøse gjør mye for at du ikke skal bli misfornøyd: Dårlig omtale= dårlig salg, og mange returer. Netshop er ihvertfall seriøs. Jeg har ikke handlet hos de andre du nevner.
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
"monitor" skrev:Sensur bedrives forhåpentligvis bare på AVforum...
He-he, spøkegutt. Enig at sensur ikke er nødvendigvis en god løsning, men hvert fall greit for folk å vite de mange negative erfaringene som finnes med denne nettbutikken.
Til trådstarter:
Jeg tror alle de butikkene du nevner der er seriøse og pålitelige nettbutikker. I prisguiden til hardware.no, kan du lese om erfaringer med ulike nettbutikker.
AndreWerdenskrieg
Meget Kunnskapsrik med egen hjemmekino
E-post
Nettside
"Skaubjønn" skrev:...en ting til. Lurer på om jeg får denne inn i min stasjonsvogn? Noen som vet målene på kassa den kommer i?
Bare husk på at TV'en
må fraktes stående! Legges den ned kan selve skjermen knuses av sin egen vekt.
Krell | Marantz | XTZ | Swans | Mirage | Pioneer | ViaBlue