Revive
Aktiv
E-post
Ringte dem tidligere idag og da sa han at den kom på døra tirsdag ettermiddag, skal bli spennende og se. Tok også opp samtalen i tilfelle jeg må purre
Kim René
Aktiv
E-post
"Revive" skrev:Ringte dem tidligere idag og da sa han at den kom på døra tirsdag ettermiddag, skal bli spennende og se. Tok også opp samtalen i tilfelle jeg må purre
Hvilken dag bestilte du?
42PV70, QLN 604mkII, 602mkII, 601mkII. Velodyne CHT-10. Pioneer LX-51.
Infocus SP4800 =/
Revive
Aktiv
E-post
Torsdag forige uke, altså 4 dager siden, dvs 5 dager fra jeg bestilte til jeg får varen på døren (hvis de holder det dem sa)
ellaen
Aktiv
E-post
"Revive" skrev:Torsdag forige uke, altså 4 dager siden, dvs 5 dager fra jeg bestilte til jeg får varen på døren (hvis de holder det dem sa)
Kan du vennligst poste et innlegg her ASAP etter du har fått TVen og satt den opp etc...? Skal muligens bestille på masterit.no selv, og vil gjerne ha noen personlige kommentarer...
Erlend
Revive
Aktiv
E-post
Jaja, kluss allerede før jeg har fått TV'en.
Bestilte TV'en Torsdag i forige uke. Sendte avbestilling på fredags kvelden etter jeg hadde lest endel negative ting om dem (da sto det at den var under behandling). Var i danmark på lørdagen så fikk ikke sjekket statusen, men når jeg kom hjem på kvelden sto det at TV'en var sendt. Tenkte at jeg fikk gi dem en sjanse. Ringte på mandag for å høre tid jeg kom til å få TV'en i og med at det ikke sto noe trackingnr, bare "Bil direkte til kunden". Da sa de at den var sendt på fredagen og at den kom tirsdag ettermiddag. Greit nok det, sjekka kontoen i dag på mårran, og da var reserveringa av pengene sendt tilbake til meg. Ringte nok engang idag, han sa igjen at den skulle komme i dag - senest i mårra. Sa til han at jeg hadde fått pengene som var reservert tilbake på kontoen, noe han ikke skjønte, så han skulle undersøke det og ringe meg opp igjen. Det er status så langt
Hvis TV'en ikke kommer innen i morgen bestiller jeg heller en annen vei.
ellaen
Aktiv
E-post
"Revive" skrev:Jaja, kluss allerede før jeg har fått TV'en.
Bestilte TV'en Torsdag i forige uke. Sendte avbestilling på fredags kvelden etter jeg hadde lest endel negative ting om dem (da sto det at den var under behandling). Var i danmark på lørdagen så fikk ikke sjekket statusen, men når jeg kom hjem på kvelden sto det at TV'en var sendt. Tenkte at jeg fikk gi dem en sjanse. Ringte på mandag for å høre tid jeg kom til å få TV'en i og med at det ikke sto noe trackingnr, bare "Bil direkte til kunden". Da sa de at den var sendt på fredagen og at den kom tirsdag ettermiddag. Greit nok det, sjekka kontoen i dag på mårran, og da var reserveringa av pengene sendt tilbake til meg. Ringte nok engang idag, han sa igjen at den skulle komme i dag - senest i mårra. Sa til han at jeg hadde fått pengene som var reservert tilbake på kontoen, noe han ikke skjønte, så han skulle undersøke det og ringe meg opp igjen. Det er status så langt
Hvis TV'en ikke kommer innen i morgen bestiller jeg heller en annen vei.
Takk for "flott" innlegg.
Betaler heller en tusing mer på AVshop.no i stedenfor å klusse med betaling og levering fra masterit.no.
vi får se hva du sier hvis du får TV'en idag.
Erlend
ellaen
Aktiv
E-post
Hei folkens,
noe som skjer mtp masterit.no? Noen som vet hvorfor de forandrer priser så ofte (tenker på forrige helg) og om de er seriøse forhandlere?
Mvh,
Erlend
Kim René
Aktiv
E-post
Jeg bestilte der på lørdag, status her er fortsatt "under behandling". Vet ikke om Revive fikk skjermen sin i går, men må si at jeg venter spent på et innlegg om hvordan det gikk.
Infocus SP4800 =/
Revive
Aktiv
E-post
Hei igjen..
Har egentlig ikke skjedd så mye siden sist, har ringt noen ganger, enten er de ikke der eller så sier dem at de skal ringe opp igjen, noe som ikke skjer.
Så derfor bestemte jeg meg i går kveld å bestille fra nettdata istede etter jeg hadde sendt litt mail til dem ang spørsmål. Varen der er allerede sendt og befinner seg på vei ned til sørlandet nå. Statusen hos Masterit er "Sendt" men har ikke hørt noe fra de i det hele tatt, så hvis jeg noen gang får skjermen sender jeg den i retur med engang. Lærte det på den harde måten, men håper det forhindrer andre å gå på samme smell. Bare tomme løfter fra dem.
PS: Nettdata selger samme skjermen nå til 12.999,- + frakt (590 i mitt tilfelle) litt dyrere men mye bedre service, får svar på mail rimelig fort også.
ellaen
Aktiv
E-post
"Revive" skrev:Hei igjen..
Har egentlig ikke skjedd så mye siden sist, har ringt noen ganger, enten er de ikke der eller så sier dem at de skal ringe opp igjen, noe som ikke skjer.
Så derfor bestemte jeg meg i går kveld å bestille fra nettdata istede etter jeg hadde sendt litt mail til dem ang spørsmål. Varen der er allerede sendt og befinner seg på vei ned til sørlandet nå. Statusen hos Masterit er "Sendt" men har ikke hørt noe fra de i det hele tatt, så hvis jeg noen gang får skjermen sender jeg den i retur med engang. Lærte det på den harde måten, men håper det forhindrer andre å gå på samme smell. Bare tomme løfter fra dem.
PS: Nettdata selger samme skjermen nå til 12.999,- + frakt (590 i mitt tilfelle) litt dyrere men mye bedre service, får svar på mail rimelig fort også.
Veldig flott at du legger ut slike erfaringer. Det stopper hvertfall meg fra å bestille der. Kjøper heller til et par hundrelapper->tusen kroner mer fra andre seriøse nettsteder, enn å havne i samme "klemma" som deg. Håper du fikk kansellert ordren din, og slipper å måtte sende tilbake TVen...hvis den nå kommer.
Ser du på Nettdata som mer seriøs enn AVshop? Samme pris, men kanskje forskjellig frakt. Har du bestilt noe fra nettdata før?
beklager alle spørsmålene, men jeg vet hvordan det er å bestille ting fra såkalte "useriøse" selgere...
Mvh,
Erlend
Kim René
Aktiv
E-post
Kan ikke si at jeg helt likte det svaret der. Men jeg skal reise vekk i to uker nå, så jeg har iallefall god tid. Så lenge TVet er i god stand, så går det greit for meg. Men vil ikke anbefale butikken til andre om Revieve kun får falske løfter og null respons på telefon. Glad jeg valgte å betale over postoppkrav.
Infocus SP4800 =/
Revive
Aktiv
E-post
ellaen:
Har ikke bestilt noe fra verken AVshop eller Nettdata før, men utifra omtaler jeg har lest om begge så tror jeg de er å anbefale. Nettdata virket ihvertfall meget service instilte.
Bestilte med visa fra masterit, men jeg fikk pengene "igjen" tirsdagen etter jeg bestilte så vet ikke om den er kanselert eller hva den er, de gir jo ikke noen særlig svar, bare at den er sendt og at den skulle komme tirsdag - senest onsdag som var.
Får forhåpentligvis fra Nettdata i morgen hvis jeg er heldig, noen som vet om tollpost kjører pakker til døren, eller må jeg reise til Kr.sand og hente den på terminalen der?
ellaen
Aktiv
E-post
"Revive" skrev:ellaen:
Har ikke bestilt noe fra verken AVshop eller Nettdata før, men utifra omtaler jeg har lest om begge så tror jeg de er å anbefale. Nettdata virket ihvertfall meget service instilte.
Bestilte med visa fra masterit, men jeg fikk pengene "igjen" tirsdagen etter jeg bestilte så vet ikke om den er kanselert eller hva den er, de gir jo ikke noen særlig svar, bare at den er sendt og at den skulle komme tirsdag - senest onsdag som var.
Får forhåpentligvis fra Nettdata i morgen hvis jeg er heldig, noen som vet om tollpost kjører pakker til døren, eller må jeg reise til Kr.sand og hente den på terminalen der?
fant ut at nettdata holder til en 20minutters kjøretur fra hvor jeg bor. Sendte mail til dem i går kveld, og fikk svar i dag før kl 11. De hadde ikke flere 42PV70 igjen, men reserverte en til mandag, da skulle de få inn flere. Så da kommer det kanskje ny tv i hus allerede mandag. TVen kom på 13300 hvis jeg henter selv i butikken.
Mvh,
Erlend
Revive
Aktiv
E-post
Da var TV'en på plass i huset, hente den selv i kr.sand i dag ellers måtte jeg ha ventet til mandag (noe som jeg ikke hadde så lyst til
) Kjempe TV, har ikke prøvd så mye ende, sett 1 film og litt vanlig tv titting. Gleder meg til å prøve med noe HD stuff, må bare få tak i noe først.
Kim René
Aktiv
E-post
De har PowerBuy på avforum nå. 11500,- dersom 10 melder seg på. Det som er artig er at leverandøren av skjermene er Master IT! Når det gelder min bestilling, så har jeg fortsatt ikke hørt noe fra Master IT etter at jeg bestilte lørdag 14. april. Ringte kl1030, da fikk jeg beskjed om å ringe litt etter elleve fordi karen som drev med ordre var ute. Ringte igjen kl1130 og da fikk jeg beskjed om å ringe etter kl12, så vi får se hva som skjer
Men til de som vurderer å kjøpe Panasonic 42PV70, meld dere på Powerbuy'et. Det kan vel ikke sies annet enn å være et kupp!
Infocus SP4800 =/