Logo

Valg av hjemmekino.

Skriv et svar
11/11/2007 3:04:32 PM #16 av 19
Postet av: teebee
ingen kabler følger med høyttalerene. ville være litt bortkastet da det trengs ulik lengde i de forskjellige hjem.

de fleste dvdspillere kan gjøres sonefri med litt trykking på fjernkontrollen. når det gjelder hifi merkene er det vel firmware som må til. dette er det vel noe hifi butikkene tar seg betalt for å gjøre.

du kan søke på http://www.videohelp.com for å finne hacks.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11/11/2007 3:14:27 PM #17 av 19
Postet av: Movieheart
Ja. Har funnet en dvd spiller som så helt grei ut. Er ikke ute etter noe high end på denne siden. Bare den har HDMI kabel er det greit.

http://www.hifiklubben.no/produkter/hje ... r_sort.htm

Når det gjelder kabler er jeg veldig usikker på lengde osv. Rommet mitt er ca. 2.5 meter bredet og 4.5 meter langt. Er også litt usikker på plasseringen av DVD spiller og fosterker. Om den skal stå under lerretet eller ved siden av sofaen. Hvis den står ved siden av sofaen trenger jeg ikke så lang HDMI fra DVD spiller til projektor, men litt lengre kabler fra forsterker til front høytalere. Noen som har noen tips til dette så det ikke blir for dyrt for kabler?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/1/2007 11:28:59 PM #18 av 19
Postet av: boly
Kabler får du kjøpt på biltema og [u]clas olson [/u](skrives det slik?)

Du slipper også strølys fra reciver og dvdspiller hvis du ikke plaserer de fremme ved lerret, så det er bare lekkert.

Spilleren du linker til er meget god, bare sørg for at den er sonefri. Kjekt som du skriver at det går an og handle sone 1 filmer på e-bay osv.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/2/2007 6:01:53 PM #19 av 19
Postet av: Movieheart
Den er nok ikke sonefri, men jeg kan jo gjøre den sonefri.

Var visst bare noen tastetrykk i følge noen.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar