Logo

TW600 og HDTV

Skriv et svar
12/16/2005 9:58:27 PM #1 av 5
Postet av: nilsp
:D Happy day. Har sett en del satellitt TV og DVD med min TW600. Godt fornøyd. Koblet i kveld opp en (test) HD receiver og for første gang rullet det ekte HD over lerretet i kjelleren. Føltes som om jeg endelig kom hjem! :)

Nå er det begrenset med innhold på C MORE [HD], men så diverse klipp, så animasjonsfilmen Sinbad et eller annet. På scenene i filmen som er tegnet var det veldig bra, sylskarpt og klart. Men der det dukket opp grafikk, holy moly! HOLY MOLY! Satte meg en meter nærmere lerretet og bare nøt hvert sekund. Dette er hvorfor jeg har kino i kjelleren. Og dette er hvorfor jeg ikke lenger kommer til å gå på kino!

HD er tingen. Gleder meg stort til et bredere HD tilbud neste år. Til jul sendes LOTR: ROTK i HD. Paaaarty!!

NilsP
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/16/2005 11:40:11 PM #2 av 5
Postet av: magnuswb
fett! høres bra ut! må nok skaffe meg en HD-reciever etterhvert jeg og. får jo PT-AE700 snart! :D

får nyte HD-filmer via dataen imens. sjekk denne ut imens: http://www.losthdtv.com/

kanskje ikke lov å oppfordre til nedlasting her men....her får du masse HD-materiale hvertfall. Lost etc.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/17/2005 12:38:25 AM #3 av 5
Postet av: boly
F**n, du er heldig.........misunnelig jeg? N E I..
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/17/2005 9:15:47 AM #4 av 5
Postet av: Bidd@
"nilsp" skrev::D Koblet i kveld opp en (test) HD receiver og for første gang rullet det ekte HD over lerretet i kjelleren. Føltes som om jeg endelig kom hjem! :) NilsP


HD receiver, hvilken type?
mvh Bidda

Kjekt å ha eller "den som har flest duppedingser når en dør -VINNER!"

Prosjektbilder
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/17/2005 9:51:02 PM #5 av 5
Postet av: nilsp
Type? Liten, firkantet og sølvfarget. Faktisk helt uten merkebetegnelse, har serienummer 0010... :) Som sagt, dette er en testbox, ikke i butikk just yet. (Tror det er samme type som ble testet i L&B nylig.)

Testet litt mer. Om jeg setter boksen til 720p eller 1080i, ser jeg ingen umiddelbar forskjell på bildet. Ergo er scaleren i boksen og projektoren ganske sammenlignbare. (DVI ut.)

Problemet med HD? Du ser filmer du egentlig ikke har tenkt eller har tid til å se, bare for å se HD! I går kveld: Vinn en date med Ted Hamilton, nå Head of State. Mmmmm...

NilsP
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar