Logo

Samsung LE40M87BD(X)

Skriv et svar
11/19/2007 7:41:11 PM #1 av 3
Postet av: petre2006
Hjelper en kamerat av meg med kjøp av LCD TV (siden jeg ikke vil selge han LCD TV selv :-) ) og vi fannt et spennende panel fra Samsung. Spørsmålet er (siden jeg har trålet internet uten å lykkes å finne svar) er hva er den dramatiske forskjellen på disse to:

LE40M87BD

og

LE40M87BDX

Ser at noen selger den ene og noen selger den andre. Takk for svar på forhånd.

Petter
Det blir aldri lydtett nok... OG -- ALT i en boks, hiv ut resten!
Filmbasen min : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Petter%20U
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11/19/2007 10:12:57 PM #2 av 3
Postet av: Jermund87
Jeg skal ikke svare deg helt ærlig, men jeg tror det er den samme tv`n du snakker om her altså. Det er det jeg tror. Den her ikke sant?

Når et høyteknologisk produkt pakkes inn i et pent og ytterst stilrent design, fødes M8. M8 er teknologi på høyeste nivå. M87 har egenskaper som Super Clear Panel, Full HD , en dynamisk kontrast på opptil 15 000:1 (40"-46"), Movie Plus og HDMI-CEC. Bare for å nevne noe. Formspråket hos M87 er elegant og smakfullt, med en dekorativ ramme i sølv nederst.


Hmmm?
Jermund #10
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11/25/2007 11:40:31 AM #3 av 3
Postet av: alphadec
"Jermund87" skrev:Jeg skal ikke svare deg helt ærlig, men jeg tror det er den samme tv`n du snakker om her altså. Det er det jeg tror. Den her ikke sant?

Når et høyteknologisk produkt pakkes inn i et pent og ytterst stilrent design, fødes M8. M8 er teknologi på høyeste nivå. M87 har egenskaper som Super Clear Panel, Full HD , en dynamisk kontrast på opptil 15 000:1 (40"-46"), Movie Plus og HDMI-CEC. Bare for å nevne noe. Formspråket hos M87 er elegant og smakfullt, med en dekorativ ramme i sølv nederst.


Hmmm?


Jeg skal selv ha meg ny tv hadde planer om pioneer men fant denne model fra Samsung og må si jeg er mektig imponert.

Er det noen som har kjøpt denne som kan fortelle litt om hva erfaring er med dette apparat.

- Hvordan er svart nivå på denne.
- Har et annet samsung modem som er ca 3-4 år gammel som jeg sliter med innbrenning (kanal logo osv sitter i timer etter programet.

Hva med denne model har denne samme problem. ?

Denne er oppført med og støtte 1080p gjør den det. ?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar