Logo

PHILIPS 52PFL9632D - KONGE-TV!

Skriv et svar
11/6/2007 11:30:20 AM #16 av 17
Postet av: MIKADO
Jeg er på jakt etter en slik tv og lurer på hvordan den er på sportssendiger, og da spesielt fotball. Har selv en 37pf9830 som har en tendens til å hakke litt ved raske bevegelser, samtidig som den også er litt uskarp ved bevegelse. Så spørsmålet er om dette er blitt bedre på denne modellen, for på en skjerm på 52 tommer, så vil vel slike feil bli temmelig irriterende.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11/8/2007 11:35:18 AM #17 av 17
Postet av: Ken_Tucky
"MIKADO" skrev:Jeg er på jakt etter en slik tv og lurer på hvordan den er på sportssendiger, og da spesielt fotball. Har selv en 37pf9830 som har en tendens til å hakke litt ved raske bevegelser, samtidig som den også er litt uskarp ved bevegelse. Så spørsmålet er om dette er blitt bedre på denne modellen, for på en skjerm på 52 tommer, så vil vel slike feil bli temmelig irriterende.


Nå er ikke jeg så veldig fotball-interessert, men litt ser jeg på (på TV2 via Canal Digital PVR dekoder).
Det jeg har sett har ikke hatt antydning til hakking ved raske bevegelser, og det har ikke vært noe etterslep heller. Helt 100 % tydelig er det vel ikke ved lang avstand og raske bevegelser, men absolutt akseptabelt etter min mening. Det er vel uansett vanskelig å få det helt perfekt uten at sendingen er i HD...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar