Logo

Panasonic TX32PS11

Skriv et svar
11/26/2004 8:50:14 AM #1 av 3
Postet av: Holger L
Den gamle tv'en min syng på siste verset, og sjølv om eg har mest lyst til å vente til januarsalget, vil eg ikkje risikere å vera utan tv i jula...

Billig plasma er ikkje aktuelt slik ting står no, og lommeboka tåler ikkje dyr plasma, så eg har bestemt meg for å kjøpe ein midt-på-treet 32" CRT-TV som eg kan klare meg eit par år til plasma er meir aktuelt.

Etter å ha sondert terrenget litt har eg kome så langt at eg trur eg kjøper ein Panasonic TX32PS11 på tilbod til 6999,-. Er dette ein tabbe, eller eit godt kjøp etter di meining?

Elkøp har den samme tv'en til 7995,-:
http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.e ... types_text
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11/26/2004 8:59:52 AM #2 av 3
Postet av: Rune
TX32PS11 er en TV med godt bilde. Skarphet er på topp og den lir i svært liten grad av 100Hz etterslep som en del andre apparater i samme prisklasse gjør.

6999,- for denne TV'n er et godt kjøp.

Det eneste negative jeg vet om den er at den har kun 2 scart (for mange ikke noe problem) og at den ikke har vertikal justering slik at man kan se widescreensendinger med sort stripe under i de tilfellene hvor tv kanalen legger teksten i en nederste stripen. (nrk bruker å gjøre det)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11/26/2004 5:02:47 PM #3 av 3
Postet av: torkelom
Godt kjøp til den prisen.... men det spørs hvor lenge denne er i omløp siden den synger på siste verset....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar