Logo

PANASONIC TH37PA30P

Skriv et svar
1/8/2005 6:10:21 PM #1 av 12
Postet av: tfd
tenker litt på å kjøpe PANASONIC TH37PA30P hos elkjøp 21995,- noe jeg tror er en bra pris??? Noen som har erfaringer med denne plasmaen? Eller ville folket her inne heller vurdert en LCD?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/8/2005 7:25:36 PM #2 av 12
Postet av: arntos
denne annonsert til 18 995,- i trondheim for tiden. Er vel en av de beste TVène i den størrelsen og prisklassen for tiden ja... Evt 37PF9965 fra philips om du vil ha en bedre PC skjerm, samt ekstern tuner :!:
1/9/2005 5:37:01 PM #3 av 12
Postet av: Grønnskolle
Peis på med Panasonicen; har hatt den i en snau måned og er kokfornøyd. Kjører analogt kabel-tv og har flotte bilder. Vurderer uansett å skaffe digital-tuner (venter på anbefalinger/råd i dette forumet) for å få tilnærmet perfekt bilde. Tv`n kosta forøvrig 40 tusen i august og snaut 30 tusen hos Expert like før nyttår. Og ja, jeg tapte et par lapper på å ikke vente til over jul men jula blei så mye bedre! :lol:
1/12/2005 11:57:11 AM #4 av 12
Postet av: respl
Noen som vet om denne kan kjøpes i Bergen til 20k med fot? Høres ut som Stv og Trheim er mer på hugget her.
1/12/2005 1:56:15 PM #5 av 12
Postet av: Stiffa
Elkjøp Bergen hadde den før helgen på tilbud til 18.995,- med fot.
Vet ikke om de fremdeles har den til denne prisen.
1/12/2005 3:51:02 PM #6 av 12
"Stiffa" skrev:Elkjøp Bergen hadde den før helgen på tilbud til 18.995,- med fot.
Vet ikke om de fremdeles har den til denne prisen.

WOW! Hvilken butikk? Jeg har tatt jakka og skoa på meg.
1/12/2005 4:39:14 PM #7 av 12
Postet av: Bombadil
Det står elkjøp.. vet ikke om det er fler elkjøp der jeg.
1/12/2005 5:56:51 PM #8 av 12
Postet av: danielchr
Elkjøp både på Fana og på Åsane.
1/12/2005 6:54:00 PM #9 av 12
Utsolgt i alle butikker før helgen :-(
1/13/2005 1:47:04 AM #10 av 12
Postet av: Disarm
Ja, TH37PA30 ble utsolgt i Bergen (Åsane, Fana og Sartor) forrige fredag, og kommer ikke igjen til 18995- ink. fot, med det første (om enn noensinne), i følge mine kilde som jobber hos en Elkjøp-butikk i Bergen.

Den lave prisen var visstnok et svar på annonsen til Expert Bonus hvor samme skjermen ble solgt til 19995-, uten fot. Såvidt jeg vet så går den med dundrende tap til 18995-, og derfor var ikke det tilgjengelige antallet skjermer så stort!
- Disarm -

Student og skribent
1/13/2005 8:46:11 AM #11 av 12
Postet av: clund
"Grønnskolle" skrev:Peis på med Panasonicen; har hatt den i en snau måned og er kokfornøyd. Kjører analogt kabel-tv og har flotte bilder. Vurderer uansett å skaffe digital-tuner (venter på anbefalinger/råd i dette forumet) for å få tilnærmet perfekt bilde. Tv`n kosta forøvrig 40 tusen i august og snaut 30 tusen hos Expert like før nyttår. Og ja, jeg tapte et par lapper på å ikke vente til over jul men jula blei så mye bedre! :lol:

Jeg kjøpte en 42PA30 før jul og har Digiality digital-tuner. På den får jeg et grønnskjær i bildet av og til når jeg kjører RGB signal fra tuneren. (Ser ut som det skjer når det er mye hvitt i bildet). Fargene blir normale hvis jeg kjører CVBS, men bildet blir jo mye dårligere. Bildet var helt fint på den gamle billedrør-TV'n. Har nå prøvd å bytte til en Monster scart-kabel, og det ble litt bedre da, men det ble ikke helt borte. Noen som har opplevd det samme på andre digital-tunere?
2/7/2005 7:26:00 PM #12 av 12
Postet av: Trond Erik
"clund" skrev:
"Grønnskolle" skrev:Peis på med Panasonicen; har hatt den i en snau måned og er kokfornøyd. Kjører analogt kabel-tv og har flotte bilder. Vurderer uansett å skaffe digital-tuner (venter på anbefalinger/råd i dette forumet) for å få tilnærmet perfekt bilde. Tv`n kosta forøvrig 40 tusen i august og snaut 30 tusen hos Expert like før nyttår. Og ja, jeg tapte et par lapper på å ikke vente til over jul men jula blei så mye bedre! :lol:

Jeg kjøpte en 42PA30 før jul og har Digiality digital-tuner. På den får jeg et grønnskjær i bildet av og til når jeg kjører RGB signal fra tuneren. (Ser ut som det skjer når det er mye hvitt i bildet). Fargene blir normale hvis jeg kjører CVBS, men bildet blir jo mye dårligere. Bildet var helt fint på den gamle billedrør-TV'n. Har nå prøvd å bytte til en Monster scart-kabel, og det ble litt bedre da, men det ble ikke helt borte. Noen som har opplevd det samme på andre digital-tunere?

Noe grønnskjær har jeg ikke sett på min 42". Men synes bildet er litt kornete ved RGB via scart. Blir litt bedre med CVBS. S-video har jeg ikke prøvd enda. Driver og surrer litt med justeringene enda. Har foresten en Force D-Master 1155s dekoder. Synes vel egentlig at bildet var skarpere og klarere på LG-RZ42PX21 som jeg hadde. Men graderingene er borte ihvertfall :D Og da er jeg fornøyd, for det var til tider veldig plagsomt :?
A good friend will come bail you out of jail.... but a true friend will be sitting next to you saying: "damn.. we fucked up"
Skriv et svar