Logo

Panasonic TH-50PX720E - Noen erfaringer ?

Skriv et svar
11/8/2007 9:12:10 AM #1 av 3
Postet av: partypulp
Hei

Jeg er på akutt utskikk etter tv, da min gikk åt skogen her om dagen.

Jeg ser hovedsakelig på tver fra 46-52" og en prisklasse under 20.000,-

Kom da over denne hos elprice:

Panasonic TH-50PX720E

http://www.elprice.no/Product/ProductIn ... ?id=29901&

Noen som har noen erfaringer med denne, eller kan anbefale noe annet ?

Plasma, LCD, bakprojeksjon.. alt kan vurderes.
partypulp

Min DVD samling
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11/9/2007 9:31:01 AM #2 av 3
Postet av: fastZone
Har sett på den selv, men ble litt skeptisk da jeg snakket med Elprice på Vinterbro i dag. Han jeg snakket med hevdet at de hadde fått tilbake tre stk av disse modellene pga feil. Det var vistnok feil i selve skjermen som førte til noen forstyrrelser på bildet. Aner ikke hva det skyldes. Han var ikke sikker på om det var et dårlig parti, eller om det var et generelt problem, men foreslo at jeg burde sjekke litt rundt det før jeg kjøpte den ..

Nå skal det sies at den heller ikke var på lager, så han prøvde å pushe på meg en Hitachi i stedet ... så det kan jo hende det var noe av grunnen til at han var så negativ

Er uansett intr i å høre dersom noen vet noe mer om denne modellen, da jeg kunne tenkt meg en slik ...

Hva er forresten forskjellen mellom denne og TH50PX700? Det kunne ikke Elprice fortelle meg i alle fall .. har forstått at det er noen flere innganger på TH50PX720E. Er det alt?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11/9/2007 1:54:31 PM #3 av 3
Postet av: arntos
"fastZone" skrev:Har sett på den selv, men ble litt skeptisk da jeg snakket med Elprice på Vinterbro i dag. Han jeg snakket med hevdet at de hadde fått tilbake tre stk av disse modellene pga feil. Det var vistnok feil i selve skjermen som førte til noen forstyrrelser på bildet. Aner ikke hva det skyldes. Han var ikke sikker på om det var et dårlig parti, eller om det var et generelt problem, men foreslo at jeg burde sjekke litt rundt det før jeg kjøpte den ..

Nå skal det sies at den heller ikke var på lager, så han prøvde å pushe på meg en Hitachi i stedet ... så det kan jo hende det var noe av grunnen til at han var så negativ


Hørtes mistenkelig ut som et salgstriks. Denne er nok ikke så ulik PV / PX70 når det gjelder bildekvalitet skulle en tro.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar