Logo

nytt for meg

Skriv et svar
12/30/2005 2:24:55 PM #1 av 3
Postet av: angelair
heisan jeg har alldri hatt projektor før men går med planer om å kjøpe en. jeg har en kjellerstue, uten vinduer, på ca 5 x 5 meter. jeg har sett på en InFocus ScreenPlay 4805 DLP. er dette en grei projektor. kommer til å bruke den til tegnefilmer(barnet må jo få sett tv litt stor også) og filmer. jeg kommer nok ikke til å bruke den til å spille på særlig mye. så også en annen tråd om BenQ PE5120 er denne noe tess. disse mot hverandre, hvem ville dere valgt
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/30/2005 4:40:24 PM #2 av 3
Postet av: kid
Infocus`en er et meget godt valg. Mellom disse to, ville jeg personlig valgt den - men av andre årsaker ville jeg mye heller kikket på Panasonic pt-ae700 som ligger på 9998,- Liker lcd veldig godt, pluss at jeg synes Infocus'en bråker litt for mye og ser litt "plastik-aktig" ut framfor Panasonic'en som jeg er veldig glad i. Men uansett, dette var bare et tips! Dersom valget kun er mellom de to, ville jeg valgt Infocusen, den har mange positive sider og du får utrolig mye for pengene.

Lykke til, du kommer ikke til å angre ett sekund! :wink:
Denon 3806, B&W 604 S3, B&W LCR 600, B&W 600 S3, TaraLabs, Supra, Panasonic PT-AE700
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/30/2005 10:19:46 PM #3 av 3
Postet av: Bidd@
....og jeg ville valgt 5120 fordi den har bedre farger, mindre støy og pærene holder lengre (mange 4805 er registrert med tidlig pæreproblemer). Alt tatt med den forbehold at du/dere ikke er råka av rengbueproblematikken.

EDIT: velkommen til forumet.
mvh Bidda

Kjekt å ha eller "den som har flest duppedingser når en dør -VINNER!"

Prosjektbilder
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar