Logo

Nybegynner, hjemmekino

Skriv et svar
1/31/2014 1:33:36 PM #1 av 2
Postet av: Sereneti
Hallo hallo! :smile:

Jeg har i mange år gått å drømt om å fått bygget mitt eget hjemme kino anlegg, men hver gang ferie pengene
har kommet inn på konto, så har det alltid vært noe i veien så det ikke har blitt noe av.
MEN i år har jeg øremerket disse pengene til hjemmekino, jeg har også sluttet å snuse for å legge av noen ekstra kroner!
Men det eneste er at det er jo en jungel av høytalere, forsterkere etc. Så jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne.
Så da lurte jeg på om dere kunne lage en pakke med høytalere, sub, forsterker etc. til ca. 20 000.
Man får ikke akkurat noe drømme pakke til denne prisen, men det blir bedre enn datahøytalerne som jeg bruker på tv'n nå. :shock:

Håper på svar!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
2/1/2014 12:05:29 AM #2 av 2
Postet av: Torja
"Sereneti" skrev:Hallo hallo! :smile:

Jeg har i mange år gått å drømt om å fått bygget mitt eget hjemme kino anlegg, men hver gang ferie pengene
har kommet inn på konto, så har det alltid vært noe i veien så det ikke har blitt noe av.
MEN i år har jeg øremerket disse pengene til hjemmekino, jeg har også sluttet å snuse for å legge av noen ekstra kroner!
Men det eneste er at det er jo en jungel av høytalere, forsterkere etc. Så jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne.
Så da lurte jeg på om dere kunne lage en pakke med høytalere, sub, forsterker etc. til ca. 20 000.
Man får ikke akkurat noe drømme pakke til denne prisen, men det blir bedre enn datahøytalerne som jeg bruker på tv'n nå. :shock:

Håper på svar!

Her er en side med noen svar.
http://www.surround.no/Produkter/Surroundpakker/5-1-med-sub/forsterker/Yamaha-RX-V675--Dynavoice-M-65-EX---XTZ-99-W1216---51-Pakke-Natural-Oak-100809-p0000000819.aspx

Yamaha har generelt gode receivere som får mye skryt for sine surrond egenskaper.
Dynavoice er en høyttaler pakke som er anerkjent som mye for pengene.
XTZ har fra starten av blitt anerkjent for subwoofere som avleverer mer enn prisen skulle tilsi.

Så her har du en start.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar