Logo

ny start?

Skriv et svar
12/8/2005 1:42:18 PM #1 av 3
Postet av: gringol
Hei

For 1 år siden kjøpte jeg infocus 4805. Funker fremdeles utmerket.
Den gangen fikk jeg med en kabel som heter "M1(M) TO DVI-D(F)".
Her faller jeg litt ut da jeg sliter litt med å skjønne kabler.
Men nå hadde jeg tenkt å invistere i en ny dvd-spiller.(har i 1 år kjørt filmer og slikt på XBOX), med sikkert dårlig bilde.komposit tror jeg det kalles.
MEN NÅ er det på tide med noe bedre......... hadde tenkt å kjøpe meg en dedikert dvd spiller kun til projektoren.
Her er da spørsmålet om hvilken type dvd som har den beste løsningen for den type kabel og projektor jeg har nå.

Etter som jeg har lest litt og funnet frem til at denne kabelen jeg har, er en overgang fra projektoren til dvi utgang. Men noen nevner også HDMI utgang, her er jeg usikker.
Skal jeg kjøpe en dvd med HDMI utgang eller DVI utgang.??????

Hvilke flere kabler trenger jeg.
Har jo også den kabelen som fulgte med projektoren hva den heter vet jeg ikke, men kan kobles til PC tror jeg ,pluss den har en USB hengende på

MVH
GRingol kabel.JPG kabel.JPG ( 208.4970703125 KB) Vist 521 ganger
MVH
Gringol
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/8/2005 3:16:01 PM #2 av 3
Postet av: arntos
Med den kabelen som er overgang fra proj til DVi er det enkleste med en DVD ned DVI utgang. Kjøper du en med HDMi må du til med enda en overgang fra HDMI til DVI. Jo flere overganger, jo mer signaltap.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/14/2005 9:02:19 PM #3 av 3
Postet av: Bidd@
Den kabelen du har er for kort uansett, kjøp deg en DVD med HDMI og en HDMI kabel med overgang inn på pj. Da har du en mere framtidsrettet løsning. Overgang fra HDMI til M1-løsningen til Infocus burde være mulig å få tak i.
mvh Bidda

Kjekt å ha eller "den som har flest duppedingser når en dør -VINNER!"

Prosjektbilder
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar