Logo

ny projektor

Skriv et svar
12/27/2004 7:22:02 AM #1 av 2
Postet av: Patrick Pedersen
hei.
grunnet min korte lunte angående elektriske ting og tang som ikke virker blir jeg nå nødt til og kjøpe ny projektor i januar en gang.....
greia er som følger:

den skal ha bra kontrast min 2000:1
det skal være en dlp projektor med 16:9 brikke
den skal ha komponent ingang.
lampe prisen skal ikke være for høy ca 3000 kroner for lampa og ha en gj snitt levetid på ca 3000 timer
og den skal ikke koste under 10 000
ser for meg en projektor til ca 15 000 jeg.

hadde vert fint og få noen synspunkter på dette ifra dere, ikke det att jeg er helt brøhue og trenger masse forklaringer på hvorfor og hva.
vil bare vite om det dere synes er den feteste projektoren i billig dritt klassen.
liker bildet på infocus screenplay 4805. men vis noen mener att det finnes noe som er fetere enn denne i denna prisklassen så kom gjerne med forslag.
eneste dere ikke trenger og komme med forslag på er nec og lg det er 2 merker som er bannlyst i detta huset.
håper på kjappe svar
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/27/2004 10:49:09 AM #2 av 2
Postet av: kjelle
viss du absolutt skal ha dlp prosjektor så er vel benq 7800 eneste aktuelle i denne prisklassen..spør du meg.den har vunnet en rekke tester,har matterhorn,2000 i kontrast og xga oppløysning (1024*576).
tror å mener at panasonic pt700 er hakket bedre..men det er jo en lcd prosjektor.å ikke dlp.prisen på lampa til benq tror jeg er litt høy..4000kr.men prisen vil nokk synke noe til den dagen det blir aktuellt å bytte.tror du skal få benq`n helt ned i 16k.mens panasonicen ligger på 15k.dette er mine helt klare favoritter rundt 15k.det tror jeg mange er enig med meg i... 8)
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar