Logo

Marantz!!

Skriv et svar
12/7/2004 7:10:31 PM #1 av 6
Postet av: Vector
Hei lurer på en ting er det masse trøkk i marantz forsterkerene??? Er det god trøkk i bassen og litt film forsterker?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/9/2004 5:47:44 PM #2 av 6
Postet av: klipsch
Skal du bare ha en til film, så gir HK mye mer trøkk en marantz, marantz er en del roligere på kino, men bedre på stereo, hva med rotel, det er saker det:-)
Mvh
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/9/2004 6:34:47 PM #3 av 6
Postet av: Vector
Hei er ikke sikker på hva jeg skal ha. Jeg har et par psb image 6t og subwoofer Yamaha Yst-sw1500 og psb image 1b bak og psb image 9c center jeg må ha den forsterkeren som drar disse best så jeg er i tvil på hva jeg skal kjøpe??? Har du noen forslag? Rotel tror jeg blir for dyrt.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/9/2004 6:40:17 PM #4 av 6
Postet av: Typhoon7
Hvor mye vil du betale forsterker/reciever?

Kjøpte du ikke akkurat en Yamaha?

Levde den ikke opp til forventningene allikevel?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/9/2004 7:18:09 PM #5 av 6
Postet av: Vector
Han jeg skulle kjøpe yamaha av var en surrete fyr han sa forsterkeren var nesten som ny og at han hadde kvitering men det som var han hadde ikke kvitering også var 3 av kanalene gående :( Jeg reinet med en 6,000kr i forsterker.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/30/2004 12:51:31 AM #6 av 6
Postet av: C0bra
Marantz er gode til film i mine øyne. De er gode på dialoger, men mangler en del trøkk i eksplosjoner og slikt. Kjøper du forsterker for å bruke den til å se actionfilmer, ville jeg funnet noe annet, men kjøper du den for å se komedie og annet med mye dialoger og slikt vil jeg anbefale marantz
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar