Logo

Infocus x1a vs x2

Skriv et svar
1/21/2005 8:34:18 PM #1 av 3
Postet av: docbilbo
Heisann!

Trenger litt ekspert hjelp :)

Via min jobb kan jeg skaffe enten X1a eller X2 til gunstige priser. Lurer på hvem som passer meg best?

PS: pga prisene jobben min får, er det en av disse jeg er intr i. behøver derfor ikke råd om tilsvarende/bedre osv.

Bruksområde:

Normalt vil prosjektoren være montert hjemme i min leilighet for visning av DVD. Men jeg er også fotograf og det kan hende jeg får lyst til å bruke den til å vise digitale bilder (max 1024x768).

Det jeg har hørt selv er at den chippen i X1a visst nok er mer "rolls royce" iforhold til filmvisninger enn den nye de bruker i X2. Men funker den også greit på bildevisninger? Og vice versa.

alle svar taes imot med takk :)

mvh

Torbjørn
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/21/2005 8:35:39 PM #2 av 3
Postet av: Rune
Siden X1 funker mye bedre til film enn X2 og X2 bare er litt bedre til stillbilder grunnet høyere lysstryke ville jeg valgt X1. X2 er alt for lyssterk til hjemmekino.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/21/2005 8:38:22 PM #3 av 3
Postet av: docbilbo
"Rune" skrev:Siden X1 funker mye bedre til film enn X2 og X2 bare er litt bedre til stillbilder grunnet høyere lysstryke ville jeg valgt X1. X2 er alt for lyssterk til hjemmekino.


hva med å kjøre eco-mode på X2, da går ansi lumen ned til 1100? vet du hvordan X1a takler digitale stillbilder?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar