Tommy(Actionchicken)
Moderator med egen hjemmekino
E-post
Nettside
Bare en enkel undersøkelse om hva slags kilde dere her på forumet benytter seg av for å se på TV? Bruker dere Kabel-TV, Parabol, Riks-TV, IPTV etc og er dere fornøyd med det dere har?
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV
"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Tommy(Actionchicken)
Moderator med egen hjemmekino
E-post
Nettside
Jeg har parabol, og har "Gullpakken" fra Viasat. At de har fått TVNorge og TV2 syntes jeg ikke gjør noe skade, klarer meg nok en stund nå
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV
"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
teebee
Aktiv
E-post
blokka jeg bor i har solgt sin sjel til telenor så jeg har kabeltv fra canal digital. skaffet meg hd box og full pakke på canal+ for å få med meg den portugisiske ligaen. av og til blir det en engelsk kamp også, men ikke så ofte. kjøpte nettopp tv2 sport for å se TIL gutan banke resten av norge i den norske tufte ligaen.
tviler på at det er ei god invistering da jeg nesten ikke ser på tv, men uansett kjekt å ha tilfelle streik i tvserie systemet i usa.
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Torja
Meget Kunnskapsrik
E-post
Nettside
Har vanlige digitale dekodere fra CD for å få litt bedre tv bilder på flatskjerm og prosjektor. Har kun vanlig standard pakke. Ser ikke så mye på tv uansett, blir mest Blu-ray og HD-DVD
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.