Lil-H
Aktiv
E-post
Inget blad i min postkasse heller.
Det har vært mye å gjøre i det siste, så jeg har faktisk ikke tenkt på det, men jeg skulle selvsagt veldig gjerne lest papirutgaven, og spesielt hjemmehos prøver jeg å "unngå" å lese på PDF.
Det er egentlig bare snakk om å forskyve gleden en uke senere
Venter også i spenning på Fidelity #42
autopass
Aktiv
E-post
Ikke fått noe heller. Problemer i hele høst! Komisk dette og vurderer seriøst å bruke pengene på noe annet....
LEI!!!!
Lil-H
Aktiv
E-post
Idag ventet magasinet Hjemmekino og en Gladiator Special Edt fra LoveFilm (for å sjekke om den virkelig er dritt)
:)
_Denon_
Aktiv
E-post
Ikke noe blad i min postkasse
Håper jeg ikke må ringe inn for å få et tilsendt slik jeg måtte for et par måneder siden...
eksu
Ekspert
E-post
Idag lå bladet i postkassen.
Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS
Torja
Meget Kunnskapsrik
E-post
Nettside
Det bortkommende blad er nå kommet tilbake i postkassen i dag
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Jorn.Finnerud
Redaktør i magasinet Watt
E-post
Nettside
Godt er litt fremgang her da, selv om det beklageligvis er en drøy uke for sent.
Vennlig hilsen Jørn, redaktør i magasinet Watt
Torja
Meget Kunnskapsrik
E-post
Nettside
"Lil-H" skrev:Idag ventet magasinet Hjemmekino og en Gladiator Special Edt fra LoveFilm (for å sjekke om den virkelig er dritt)
Gladiator er ikke dritt
I vært fall ikke i Blu-ray.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Jorn.Finnerud
Redaktør i magasinet Watt
E-post
Nettside
Blu-rayen av Gladiator vr helt konge. Skjønner ikke hva de utenlandske anmelderne har å utsette på den..
Vennlig hilsen Jørn, redaktør i magasinet Watt
teebee
Aktiv
E-post
da kommer den vel nordover med sjarken de nærmeste dagene.
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Skrotnisse
Hjemmekinosjef & Filmguru
E-post
Nettside
Da kom det jaggu meg til indre østfold også.
Med tanke på hvor lenge det har ligget på nettet i forkant ar det kanskje ikke helt den samme leseopplevelsen som det pleier å være, men man får vel se det slik at det ikke er videre lenge til neste nummer ligger på Insider :)
[url=http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?f=32&t=11457][b][u]Skrot-teaterets Diskusjonstråd[/u][/b][/url]
[url=http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=140][b][u][color=red]Skrot-Teateret in living colors[/b][/u][/color][/url]
hemi426
Aktiv
E-post
Bladet er endelig kommet!
DodgeCharger426Hemi
MindWaste
Aktiv
E-post
Fikk mitt idag jeg også.
Håper det går kjappere med neste nummer
-Anders-
Min Kino
Parasound JC-1 / Usher BE8871 / 2 x DIY 12" SVS Sonosub / Logitech Transporter / Sony PS3 / LG 60pk950
Lil-H
Aktiv
E-post
"Torja" skrev:"Lil-H" skrev:Idag ventet magasinet Hjemmekino og en Gladiator Special Edt fra LoveFilm (for å sjekke om den virkelig er dritt)
Gladiator er ikke dritt I vært fall ikke i Blu-ray.
Flott blad. Storkoser meg når jeg leser tester av høyttalere, men ser gjerne tester i 30-70k klassen (rar klasse kanksje)
Jo, Gladiator Special Edt var i aller høyeste grad dritt. EE over en lav sko, grain, støy, DNR, softness, og generelt lite som minnet om høydefinisjon.
Filmen er fortsatt innertier, men jeg venter på en ordentlig utgave før jeg ser den pånytt
Liten avsporing det her..
Torja
Meget Kunnskapsrik
E-post
Nettside
"Lil-H" skrev:"Torja" skrev:"Lil-H" skrev:Idag ventet magasinet Hjemmekino og en Gladiator Special Edt fra LoveFilm (for å sjekke om den virkelig er dritt)
Gladiator er ikke dritt I vært fall ikke i Blu-ray.
Flott blad. Storkoser meg når jeg leser tester av høyttalere, men ser gjerne tester i 30-70k klassen (rar klasse kanksje)
Jo, Gladiator Special Edt var i aller høyeste grad dritt. EE over en lav sko, grain, støy, DNR, softness, og generelt lite som minnet om høydefinisjon.
Filmen er fortsatt innertier, men jeg venter på en ordentlig utgave før jeg ser den pånytt
Liten avsporing det her..
Jøss...
i min utgave i BD så er denne filmen alt, og jeg mener virkelig alt annet enn det du beskriver. Det er ikke Den bedregelige DVD utgaven du beskriver??!. Den Var noe under pari på stor skjerm.
Kansje dine og mine krav er anderledes. Tror du det?