Logo

Hdtv or no hdtv

Skriv et svar
11/10/2004 1:14:03 PM #1 av 5
Postet av: dezibel
Hei!

Jeg har vært å sett på qpv42hd i tønsberg, og jeg må si... fy f...!!! Helt rått! Nå hører det med til historien at jeg ikke har sett hd sendinger før men dette var helt utrolig! Spørsmålet mitt er dette, er det verd pengene å kjøpe en sånn tv? vil jeg få bruk for den og hvordan vil den fungere på en dvd f.eks? :roll:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11/11/2004 12:15:43 PM #2 av 5
Postet av: mrba
Du så ikke tilfeldigvis på SD skjermen til QPV. Hvis du gjorde det: Hvordan var denne skjermen?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11/11/2004 8:53:04 PM #3 av 5
Postet av: hdanielsen64
Hei!

Jeg var på Hjemmekinomessen for ikke så lenge siden, og der demonstrerte de en HDTV med HDTV-signaler og DVD-signaler. HDTV var selvfølgelig helt rått, men jeg opplevde ikke dvd som noe spesielt bedre enn det pleier å være på en vanlig TV.

Derfor tror jeg at det er signalet som er mest avgjørende for resultatet på en HDTV. Vi får håpe at noen litt mer kyndige kan svare på dette...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11/11/2004 11:27:18 PM #4 av 5
Postet av: Rune
Med et HDTV signal så ser det meste meget bra ut. Uten å ha sammenlignet andre apparater med HD signal så er det vanskelig å si hvor god denne QPVision TV'n er. Men det er neppe et dårlig kjøp til den prisen.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11/12/2004 7:23:27 AM #5 av 5
Postet av: dezibel
Jo sammenlignet jo med sd tv'en som stod der.... det var veldig bra bild3e på den, men når han kjørte den over i hd signaler (nedskalert) så ble det en irriterende flimring, men til dvd og vanlig signaler så får du mye plasma pr krone.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar