Logo

Denon S-301

Skriv et svar
9/5/2006 10:41:20 AM #1 av 3
Postet av: elbow
Er det noen som har erfaringer med Denon S-301?

Utfra beskrivelsen ser dette ut som den perfekte pakke for meg. Små men gode høyttalere, kombinert CD/DVD/forsterker, HDMI/komponent/scart(rgb) utganger, tilkobling for iPod osv.

Hvordan er price/performance for denne? Man får jo ganske mye for 15000 i disse dager, finnes det andre alternativer som har samme funksjonalitet?

Den skal brukes sammen med en Panasonic PV600.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
9/18/2007 12:08:13 PM #2 av 3
Postet av: Trulli
Lurer på det samme. Skal prøve å få tatt en tur på hifiklubben til uka og høre på lyden.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11/25/2007 11:01:50 AM #3 av 3
Postet av: GL-1
Jeg dro på Hifiklubben for å høre på den samme som dere, men fikk også høre på Denon DHT-FS3. Etter sammenligning endte jeg opp med den siste.

DHT-FS3 er kun et høyttalersystem, og koster kr. 8.000,-. I tillegg kjøpte jeg Denons rimeligste DVD-spiller, som har optisk lydutgang og kan skalere opp bildet til 1080p. Dermed havnet jeg totalt under 10.000,-.

DHT-FS3 har også mulighet for tilkopling av iPod-dock, og innganger for flere lydkilder. Den ene inngangen har jeg brukt til en airport express, for trådløs overføring av radio og musikk fra PC.

På DHT-FS3 kan man justere lyden etter lytteravstand/posisjon og klangen i rommet.

Etter noen dagers bruk, er ihvertfall jeg fornøyd!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar