Logo

Denon AVR 3806 + Cerwin Vega CLSC-12S Subwoofer

Skriv et svar
4/15/2011 9:00:11 PM #1 av 2
Postet av: RSTAR
Dette er systemet jeg prøver å sette opp:

Denon AVR 3806
MANUAL=
KLIKK HER FOR MANUAL
2X CLS-15 L+R høyttalere
1X CLS-6C center
2X CLS-6 bakhøyttalere
1X CLSC-12S Subwoofer

Suben er koblet til forsterker med enkel (sub)kabel(plugg).
Fronthøytalerne er brokoblet(?) med vanlig høytalerkabler(4stk) som går inn i forsterker. Må det her stilles inn noe for at forsterkeren skal bruke flere kanaler til samme høyttaler?
Center og bakhøyttalere er koblet til med vanlig enkel høyttaler kabel.

Forsterkeren er koblet til:

- PC via HDMI til skjermkortet
- PS3 via HDMI
- HDMI til TV
- Optisk kabel til rikstv boks.

Jeg sliter med lydoppsettet. Jeg får ikke subwoofer til å spille og jeg trodde først at sikringen hadde røket. Jeg kjøpte ny sikring og da slo suben seg på(grønt lys), men den spilte veldig svakt. Plutselig slår den seg av(rødt lys) igjen (bakpå sub). Da trodde jeg at sikringen hadde røket igjen, da tok jeg ut sikringen og satt den inn igjen. Da lyste den grønt igjen og spilte svakt en liten stund, før den begynte å lyse rødt igjen, å ingen bass...

Forsterker har blitt resatt til factory defaults.

Jeg har tidligere fått dette til å funke skikkelig, men det har plutselig blitt slik.
Er det noen som vet hvordan innstillingene her skal være?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
4/16/2011 4:38:33 PM #2 av 2
Postet av: RSTAR
Noen som har en ide? Er bare Subben som dummer seg. Bakpå subben er det et lys, som skal lyse grønt når den fungerer. Dette lyset blir rødt og subben slår seg av, dette pleier å skje etter en liten stund, ca 2-5 minutter, når dette skjer får jeg ikke grønt lys igjen før jeg har ventet litt og trukket ut strømmen. Nesten som om den blir varm, og må kjøle seg ned... FIX!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar