Logo

canal digital historier

Skriv et svar
9/29/2008 3:30:39 PM #1 av 4
Postet av: teebee
begynner virkelig å irritere meg over canal digital. etter ca 1 år som canal+ total kunde så avbestiller jeg pakken. den er nå delt opp i canal+ total for 259 kr i måneden og canal+ sport hd for 99 kr måneden som utgjør en månedspris på hele 358 kr.
jeg har aldri bestilt canal+ sport hd. neste regning får jeg ikke total pakken i fakturaen, men kun sport hd. jeg ringer og klager og de sier at når jeg bestitle total pakken så fulgte sport hd med i ett år. det som er enda merkeligere er at jeg ikke kan se at selve canal+ sport hd kanalen er tilgjengelig som eget produkt. den pakken jeg kjøpte for 1 år siden heter fortsatt det samme med alle kanalene i pakken. så det jeg gjør er å betaler for et produkt de ikke selger.

skal ringe de igjen imorgen for å se om jeg får fikset dette. er småpenger det er snakk om, men blir mere en prisippsak.

en ting som er sikkert er at når jeg nå ser etter hus\leilighet å kjøpe, så skal det at de ikke har solgt sin sjel til canaldigital vektlegges. komme seg bort fra telenoreide selskaper skal bli et mål.
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
9/30/2008 4:03:46 PM #2 av 4
Postet av: loften
"teebee" skrev:begynner virkelig å irritere meg over canal digital. etter ca 1 år som canal+ total kunde så avbestiller jeg pakken. den er nå delt opp i canal+ total for 259 kr i måneden og canal+ sport hd for 99 kr måneden som utgjør en månedspris på hele 358 kr.
jeg har aldri bestilt canal+ sport hd. neste regning får jeg ikke total pakken i fakturaen, men kun sport hd. jeg ringer og klager og de sier at når jeg bestitle total pakken så fulgte sport hd med i ett år. det som er enda merkeligere er at jeg ikke kan se at selve canal+ sport hd kanalen er tilgjengelig som eget produkt. den pakken jeg kjøpte for 1 år siden heter fortsatt det samme med alle kanalene i pakken. så det jeg gjør er å betaler for et produkt de ikke selger.

skal ringe de igjen imorgen for å se om jeg får fikset dette. er småpenger det er snakk om, men blir mere en prisippsak.

en ting som er sikkert er at når jeg nå ser etter hus\leilighet å kjøpe, så skal det at de ikke har solgt sin sjel til canaldigital vektlegges. komme seg bort fra telenoreide selskaper skal bli et mål.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
9/30/2008 4:12:03 PM #3 av 4
Postet av: loften
Canal digital SUGER!!!!!!! er så drita lei de folka der at jeg spyr,kjøpte den nye hd dekoderen til 3 lapper for 4 mnd siden og ennå virker ikke epg en skikkelig.Har snakka med de men driter rett og slett i det.Skal jo liksom være en tuner som skal være lett å ta opp på men maken til tungvint system finnes ikke!!!!og ikke virker det skikkelig heller.Lurer på hva de folka som lager (skal lage)den nye soft waren holder på med for hos viasat har dette fungert smerte fritt i over 3 år.vurdere å skifte til kun viasat.og ingen vet når det kommer ny sw.Og den bruker over 3 sek på kanal skifte og bråker altfor mye.
Vurder viasat istedet folkens.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10/1/2008 12:44:00 PM #4 av 4
Postet av: Bobben
"teebee" skrev:begynner virkelig å irritere meg over canal digital. etter ca 1 år som canal+ total kunde så avbestiller jeg pakken. den er nå delt opp i canal+ total for 259 kr i måneden og canal+ sport hd for 99 kr måneden som utgjør en månedspris på hele 358 kr.
jeg har aldri bestilt canal+ sport hd. neste regning får jeg ikke total pakken i fakturaen, men kun sport hd. jeg ringer og klager og de sier at når jeg bestitle total pakken så fulgte sport hd med i ett år. det som er enda merkeligere er at jeg ikke kan se at selve canal+ sport hd kanalen er tilgjengelig som eget produkt. den pakken jeg kjøpte for 1 år siden heter fortsatt det samme med alle kanalene i pakken. så det jeg gjør er å betaler for et produkt de ikke selger.

skal ringe de igjen imorgen for å se om jeg får fikset dette. er småpenger det er snakk om, men blir mere en prisippsak.

en ting som er sikkert er at når jeg nå ser etter hus\leilighet å kjøpe, så skal det at de ikke har solgt sin sjel til canaldigital vektlegges. komme seg bort fra telenoreide selskaper skal bli et mål.


Antar at du har kabeltv ? Det spiller egentlig ingen rolle. Prisen for Canal+ abbonement er uansett kr. 259 pr. måned og Canal+ har nå inkluderet begge HD kanalene i Canal+ Total pakken.
http://www.canaldigital.no/TV/kabel-tv/ ... ss__Total/

Jeg vil tippe at det er et eller annet automatisert faktureringssystem det er feil på. Tidligere var det slik at når man kjøpte HD dekoder så inngikk HD kanalene gratis det første året. Etter 1 år kostet HD pakken kr. 99 pr. måned og Canal+Sport HD kr. 99 pr. måned. Hvis det er ca. 1 år siden du skaffet deg dekoderen og Canal+ abbonement så kan det stemme bra at det er noe galt i et faktureringsssystem.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar