Logo

benq pe 7700 eller sony hs-50

Skriv et svar
4/19/2005 10:36:04 AM #1 av 7
Postet av: fled
aiaiai....skal ha ny projector og det står mellom disse to. Klarer ikke å bestemme meg. Noen som har noe tips?
Den skal stå i ei hvit stue med lengde frem til lerret som blir ca 3.4 meter.
Den skal nesten kun brukes til film + litt spilling (ps2). Vet ennå ikke hvor stort eller hva slags lerret jeg skal ha så tips på det mottas også med stor takk.

På forhånd takk for all hjelp.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
4/19/2005 11:20:41 AM #2 av 7
Postet av: Rune
Jeg skal selv kjøpe projektor i løpet av sommeren og det står mellom disse. Mest sannsynlig kommer jeg til å velge HS50 grunnnet plasseringsvennlighet og støy.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
4/19/2005 3:24:12 PM #3 av 7
Postet av: Knut
Hvordan er egentlig projektor til ren tv-titting? Noen timers bruk hver dag, til dels intens svitsjing osv... ?
Usikker på om plasma eller projektor bør bli neste oppgradering.
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
4/19/2005 4:54:00 PM #4 av 7
Postet av: Bombadil
Jeg tipper nok at en tv er best til tv-titting, men ingenting slår et stort bilde fra prosjektoren når man ser på en god film, syntes jeg.

Min 4805 syntes jeg er for treig når jeg trykker og bytter kanal. Da blir bildet helt hvitt og det går noen sekunder før jeg får et bilde igjen.

Men ellers går det helt fint å se tv der, men det er enklere å se det på tv syntes jeg.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
4/19/2005 7:33:21 PM #5 av 7
Postet av: Rune
Personlig syns jeg ikke projektor er noe til TV titting. Bildet blir liksom for dårlig når man ikke blender lyset. Man ser hva som skjer, men det blir helt utvasket. Jeg kommer kun til å bruke projektoren til film og eventuelt spesielle TV program som passer.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
4/19/2005 7:48:37 PM #6 av 7
Postet av: Bombadil
selv bruker jeg bare projektoren til tv-titting når familien skal se på idol.
Da blir det litt bra stemmning å ha det i stort format.
Ellers blir det discovery channel og tv3 på vanlig tv. :roll:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
4/19/2005 9:09:57 PM #7 av 7
Postet av: wotg
hvis du ikke er plaget med svimmelhet pga. regnbuer er nok 7700 et knall kjøp. HS-50 er ingen dårlig projektor, men den er dyrere og her ikke muligheten til å vise like store bilder. (ihvertfall ikke med samme kvalitet)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar