Logo

Benq 1000+ tilkobling av parabol

Skriv et svar
2/8/2011 12:46:19 PM #1 av 1
Postet av: Tjofsen90
Hei!
har nettopp kjøpt meg en Benq1000+ http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/ ... ert-lerret
og har et lite problem med å få tilkoblet gamle canal digital dekoder til. på dekoder er det to scart og en coaxial(som jeg da vet er lyd og er koblet til hjemmekino anlegget LG)
på prosjektoren har jeg to hdmi tilkoblinger, component, video og vanlig audio Left og right. s-video og vga tilkobling
har LG hjemmekino anlegg koblet opp til prosjektor med hdmi og pc tilkoblet med vga og dette fungerer helt fint.

Meeen, jeg får ikke signal ved å bruke scart ifra parabol og video pluggen rett i prosjektor (lyden som sakt er koblet rett fra dekoder via coaxial til anlegg for å få lyd via dette) får ikke signal på prosjektor i det hele tatt.. noen som har et tips til meg? :)

Har dessuten prøvd å koble via scart fra dekoder til anlegget, men har ikke video in på hjemmekinoen. ( her er det s-video, component, aux og video out)
har også prøvd alle mulige kanaler både på prosjektor og hjemmekinoanlegget men får ikke bilde fram :/
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar