Logo

Anskaffelse av hjemmekino anlegg

Skriv et svar
9/29/2005 4:02:55 PM #16 av 17
Postet av: pnerbye
"Torja" skrev:Har selv den komboen med receiver og høytalere som du nevner og den er svært overbevisende i hjemmekinoen, i tillegg til at det spiller godt når du setter yndlings CD på. Til og med radio høres fett ut. jeg bruker ofte kun Direkt funksjonen til Denon(bare sterio uten subb) når jeg lytter til radio, og savner da slett ikke subb.

Consept 8 leverer så absolutt varene, etter min mening.

8)


Hvordan spiller Dali Concept CT?
:-) Petter

Focal.JMLab Cobalt 816 S / CC800 S / 2 par Cobalt SR800 / 2 x SVS PB10-ISD
Yamaha RX-V2600 / Samsung DVD-HD935 / Hitachi PJ-TX200
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
9/30/2005 8:44:33 AM #17 av 17
Postet av: Torja
Til å være så pass billig, fungerer den svært bra på tale. Senteren er viktig i et surond oppsett, og Dali consept serien er svært god på mellomtonen. Øvre bass er også godt definert. Kan tenkes at den er litt mørk(farger den dypeste bassen noe), men ikke noe man legger spesielt merke til. Var selv redd centerne kunne bli litt spak, men den fungerer utmerket. Kritikken kommer vel i øvre diskantområde, og at centeren blir litt lukket. Men jeg legger ikke merke til dette i noen stor grad. Beste centerhøytaler til under 1200,- etter min mening.
:D
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar