steamy
Aktiv
E-post
Hei:)
Jeg lurte på om noen har noen tips på hvordan jeg kan plasere senterhøytaleren min?:) Tv`en min står på en tv benk, så er det skaderlig for tven hvis jeg plaserer tven oppå senterhøytaleren? Det kan jo begynne å "riste" litt når jeg drar på med litt lyd..er det bra for tv`en? Og hvordan er det å sette opp en hylle over tven og sette sentern på den? blir lydbildet riktig da?:)
takk for alle svar:)
mvh
Steamy
Atle Torp
Skribent i magasinet Hjemmekino
E-post
Nettside
Hvilken senter er det, og er den magnetisk skjermet? Det er det første du må finne ut av.
Jeg ville gått for den ideen du selv skisserer - å skru opp en hylle rett over TV-en. Å sette en TV oppå senteren kan medføre en mekanisk påkjenning, uten at jeg egentlig har belegg for å påstå dette med sikkerhet. Men jeg kan tenke meg det, siden vi snakker om noe som har en viss egenressonans. Du kan også sette på noen gummiknotter i bakkant på senteren for å vbinkle den mot lytteposisjon.
Med vennlig hilsen
Atle Kildahl Torp
Fotograf / Skribent i magasinet Hjemmekino
Tommy(Actionchicken)
Moderator med egen hjemmekino
E-post
Nettside
"akto" skrev:Hvilken senter er det, og er den magnetisk skjermet? Det er det første du må finne ut av.
Så lenge det er flatskjerm har jo ikke dette noe å si, er det CRT-TV er det viktig at den er magnetisk skjermet.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV
"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Atle Torp
Skribent i magasinet Hjemmekino
E-post
Nettside
Det er sant. Men siden han ikke nevner det så er det greit å spørre ...
Med vennlig hilsen
Atle Kildahl Torp
Fotograf / Skribent i magasinet Hjemmekino
steamy
Aktiv
E-post