Rune
Nerd
E-post
Nettside
danielchr
Meget Kunnskapsrik
E-post
....Elkjøp og Lefdal kjører boksen til 999,- uten binding. Og til 1,- med.
Dette i tråd med det som var ventet fra den kanten, og det vi har sett i andre nordiske land.
Da er det bare å vente i noen dager...
Rune
Nerd
E-post
Nettside
999 er jo en flott pris. Vurdere selv denne selv om jeg har kabel-TV. Dette fordi canal digital ikke tilbyr "skikkelige" dekodere. Håper det kommmer noen med PVR mulighet snart.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
torkild
Aktiv
E-post
hei, nå har jeg innstalert rikstv og det fungerer fint, det jeg lurer på er at lydstillingen på fjernkontrollen er liten , lyden endrer seg nesten ikke? jeg har en kombinert dvd og vhs spiller, kan jeg koble den til scart utgangen på dekoderen og gjøre opptak på vhs??
danielchr
Meget Kunnskapsrik
E-post
Bobben
Parabolguru
E-post
henke35
Aktiv
E-post
kjøpte Sagem dekoder, kobla til min Pana ph500 via HDMI. Tvn har tekst tv minne på 2000 sider, men dette hjelper ikke lenger. Må bruke tekst-tv på dekoderen, og den har langt fra samme minne. Noen som vet om det er en mulig vei rundt dette problemet?
kark
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
Mener å ha lest at du må koble opp scartkabel også, da text-tv går analogt.Digital text-tv kommer vist etterhvert.
amund_l
Aktiv
E-post
Jeg leste at RiksTV enda ikke har fått noen forespørsler om sending av HD kanaler fra leverandørene. Så selv om NTV har sikret seg med at bakkenettet takler HD sendinger, og boksene er sikret at kan tolke HD sendinger så er det ingen kanaler som ønsker å gi oss dette.
Så lenge det bare er 2 basic tunere som er godkjent, og ingen PVR enda så beholder jeg CD-parabolen så lenge. Så sant F1 trangen blir for stor, for da man man vel ha Viasat4.
SuperB
Aktiv
E-post
Problemet er at det digitale bakkenettet har veldig begrenset kapasitet. En HD-kanal tar opp plassen til 3 SD-kanaler hvis jeg ikke husker feil. Kanskje tilbudet blir bedre når det analoge nettet stenges.
Tommy(Actionchicken)
Moderator med egen hjemmekino
E-post
Nettside
Tommy(Actionchicken)
E-post
Nettside
Tommy(Actionchicken)
E-post
Nettside
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
Håper de vil tilby en skikkelig kvalitets dekoder med god bildebehandling etter hvert. Kunne godt tenke meg å bytte fra CD til Riks TV etter fotball EM.