Hulud81
Aktiv
E-post
Jeg har planer om å handle inn anlegg til ei kjellerstue, og trenger derfor noen råd og tips til hva en bør velge.
I første omgang er det kun høyttalerne (5.1) jeg trenger, og har et budsjett på rundt 15.000,- til dette.
Har en Harman/Kardon AVR360 forsterker, og har ikke tenkt å bytte ut denne, med mindre det er noen veldig gode tilbud på komplett pakke (forsterker+høyttalere). Samtidig har jeg Dali Concept 6 gulvhøyttalere, men disse selger jeg sikkert hvis jeg finner en god pris på høyttalerpakke.
Til avspilling bruker jeg PS3 og/eller NAD DVD spiller (denne er nok klar for utskifting snart).
Har sett Soundgarden har Kef IQ-serien til en ganske grei pris nå (14.000,-). Noen som har erfaringer med disse?
Anlegget skal brukes til både film og musikk.
Hvilke anbefaler dere til denne prisen? Må gjerne være billige, men helst ikke dyrere
Har lurt litt på å få prosjektor og lerret og, men har ikke begynt å lete etter dette enda. Tips her og mottas med takk, selv om jeg vet lite om hvilket prisnivå jeg bør legge meg på for å få bra kvalitet.
SVS Inderoy
Aktiv
E-post
raven
Aktiv
E-post