Logo

Vurdering/tips til hjemmekinotilbud.

Skriv et svar
1/15/2008 9:49:43 PM #31 av 36
Postet av: prizma
Testen av Dynavoice Magic F-6:
http://www.dynavoice.se/index.php3?pageid=22
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/15/2008 9:58:01 PM #32 av 36
Ser at de har fått toppscore flere steder, ikke værst.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/16/2008 12:08:47 AM #33 av 36
Postet av: teebee
"prizma" skrev:Er du fornøyd med lyden i dine høytalere, på musikk/film?
Hvem type musikk hører du på?


hmm vet ikke helt. jeg har ingenting å sammenligne med da dette er mitt første system. bor i en veldig lytt blokk der man hører hva daboene tenker, så spiller skjelden høyt. har kun sett xvid og mdvdr via xbox og phono plugger med den begrensningen som ligger der. har også valgt cd ingangen på recieveren. vet ikke om det er spesial instillinger der på onkyo 605 recieveren. i tilegg har spiller jeg kun på surround noe som vel ikke er helt heldig på musikk. av musikk hører jeg kun på trance, psy og hardhouse som jeg streamer over nett. kan vel også innrømme at høyttalerkablene ligger i skjønn forening med diverse skøyteledninger, noe som vist nok ikke skal være optimalt. har heller ikke investert i subwoofer siden dette er noe nabone helt sikkert ikke vil sette pris på. hører iallefall musikk og den overdøver lyden fra både xbox360 og serverrom\kjøkken, så skal ikke klage.

med denne informasjonen er jeg vel kanskje ikke rette person å spørre :D
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/23/2008 5:37:05 PM #34 av 36
Postet av: prizma
Ok.

Takk for svar.


Fler som har en input her?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
8/14/2008 10:43:55 AM #35 av 36
Postet av: Morten21
Jeg er på jakt jeg også, har PS3 og 37" fjernsyn fra før, mangler lyd - og den må være kompitabel med PS3 (dvs. HDMI-koblinger).

I en egen tråd spurte jeg om KEF-KHT og fikk gode anbefalinger på det + Yamaha RC-X663 (tror jeg det var).

Har ikke kjøpt ennå. Problemet mitt er plassen (neste året bor jeg på 19kvm), samt flytting (vet jeg skal flytte de to kommende somrene. Av begge grunner er jeg skeptisk til å kjøpe for store høyttalere, både volummessig (lite rom) og flyttemessig (praktisk med små kolli).

Men jeg må si at Yamahaen, som har HDMI, og Dynavoice F6 frister. Så kan jeg heller bygge på F6-en senere, eller bytte de ut med et surround-anlegg - og beholde Yamahaen. God deal? Etter hva jeg forstår holder F6en lenge uten sub, spesielt i et så lite rom.

Flytter inn om to uker, så blir nok fort en bestilling da. F6 er billig og god (1000,-?), samt Yamaha er dyr og god, og kan beholdes som reciever i lang tid.
Har: Tatung LCD HD-Ready 37" TV. PS3. Yamaha RX-V 663.
På vei inn: Trolig Dali Concept 6 fronter.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
8/14/2008 12:34:50 PM #36 av 36
Postet av: Morten21
Spørsmål:

Finnes det STEREO-forsterkere, f.eks. til Dynavoice F6, med HDMI-koblinger - til "hjemmekino"-bruk og selvsagt til vanlig musikkspilling.
Har: Tatung LCD HD-Ready 37" TV. PS3. Yamaha RX-V 663.
På vei inn: Trolig Dali Concept 6 fronter.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar