Logo

Trenger hjelp.

Skriv et svar
1/30/2006 10:07:55 AM #1 av 2
Postet av: rolftobias
Jeg har akkurat kjøpt meg en HP ep7122. Monterte den i går og synst den fungerte bra! Men jeg har noen spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg med;

- Når jeg setter prosjektoren høyt nesten i taket, må jeg peke den enormt mye nedover for å få bildet rett på veggen. Ser ut som den skulle lyse rett i gulvet. Er dette normalt?

- Hva bør jeg gjøre med den for å behgolde den lengst muylig? Noe filter som bør renses? Linsen?

-Hva er beste kabel fra ps2 og fra dvd. Har bestilt komponent, er s-video bedre?

-Vist jeg henger den i taket, hvordfan får jeg snudd bildet rette veien da? Siden den skal henge opp ned?

-Er det andre ting jeg bør tenke på?

Alle svar motas med stor takk!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/30/2006 4:43:44 PM #2 av 2
Postet av: Bidd@
["rolftobias"]Jeg har akkurat kjøpt meg en HP ep7122. Monterte den i går og synst den fungerte bra! Men jeg har noen spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg med;

- Når jeg setter prosjektoren høyt nesten i taket, må jeg peke den enormt mye nedover for å få bildet rett på veggen. Ser ut som den skulle lyse rett i gulvet. Er dette normalt?

Du må snu bilde i menyen, står sikkert "ceiling" (tak) i menyen.

- Hva bør jeg gjøre med den for å behgolde den lengst muylig? Noe filter som bør renses? Linsen?

Sjekk brukerveiledning for filter rens og bruk den i økonomi-modus, samt la den få kjøle seg ned før du tar strømmen.

-Hva er beste kabel fra ps2 og fra dvd. Har bestilt komponent, er s-video bedre?

Komponent er bedre enn s-video

-Er det andre ting jeg bør tenke på?

Takmonter hvis du har mulighet, gir mindre muligheter for at pæra går

Alle svar motas med stor takk!

Bare hyggelig
mvh Bidda

Kjekt å ha eller "den som har flest duppedingser når en dør -VINNER!"

Prosjektbilder
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar