Logo

Tidenes dårligste film

Skriv et svar
1/8/2008 1:03:18 PM #1 av 24
Her kan dere diskutere de verste filmene dere noen gang har sett. Da tenker jeg ikke på den mest satiriske eller grufulle filmen, men det som er dårligst laget, produsert eller den med de værste skuspiller prestasjonene. Så får vi se om andre er enige eller ikke.

Etterhvert som folk poster vil jeg sette opp en avstemming angående dette slik at vi på forumet kan kåre "den verste filmen".

Post i vei!
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/8/2008 2:00:52 PM #2 av 24
Har sett mange dårlige men "Starship Troopers" er definitift en av de dårligste jeg har sett.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/8/2008 2:26:09 PM #3 av 24
Postet av: SuperB
Den dårligste jeg har sett er nok Road Rage. Vår snille helt redder en dame fra den fæle quarterbackkjæresten, og på vei hjem kommer han i skade for å avskjære (?) (cut off) den sinna ekstypen med bilen. Ekskjæresten vil ta hevn med den digre bilen sin og skal ta han som stakk av med dama og atpåtil avskar ham på veien. Litt lenge siden jeg så den, men 90% av filmen foregår som en eviglang biljakt.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/8/2008 2:26:53 PM #4 av 24
Postet av: xuax
"Tommy(Actionchicken)" skrev:Har sett mange dårlige men "Starship Troopers" er definitift en av de dårligste jeg har sett.


Da har du gått glipp av kvaliteten i oppfølgeren :lol:


Forøvrig finnes det mange filmer på nettet som er så dårlig at det er vanskelig å få tak i de på dvd...
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!

"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/8/2008 5:34:47 PM #5 av 24
Postet av: Typhoon7
On Dangerous Ground med Rob Lowe og Jürgen Prochnow.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/8/2008 5:44:51 PM #6 av 24
Postet av: Johnny Denon
Hva med The Barbarian Brothers fra 1987? Herregud.....
- Assumption is the mother of all FUCK UPS!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/8/2008 6:10:34 PM #7 av 24
Postet av: kamelon
Jeg syns "Parfymen" var skrekkelig dårlig!Handler om en fyr som skal "stjele" duften fra mange forskjellige damer(les drepe dem og fange lukten av de...)for å lage den ultimate kjærlighets-parfymen.......I tillegg varer siste scenen i en halvtime...Skrekk og gru!Ellers syns jeg "Plan 9 from Outer Space" fra 1959 er rimelig ille den også!!Er så dårlig at den nesten blir kul :D
I think football always should be played on grass...Bob Marley
Min kino: http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=123
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/8/2008 6:11:43 PM #8 av 24
Postet av: Rune
Jeg har noen filmer som jeg ikke gadd å se ferdig for de rett og slett var en pine å se gjennom. Litt morsomme er at noen av de jeg hater mest er regnet som gode filmer av mange:

Dude, Where's My Car (huff)

Eternal Sunshine of the Spotless Mind (hjelpe meg, for en nidtrist film)

Snatch (hvorfor må engelske filmer være så utrolig grå og triste)

Livet er for kort til å kaste bort på dårlige filmer
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/8/2008 7:19:38 PM #9 av 24
Postet av: petre2006
"Rune" skrev:Snatch (hvorfor må engelske filmer være så utrolig grå og triste)


Seriøst?? Jeg trodde jeg skulle drite på meg av latter over den utrolige sorte humoren som låg i bunn.. hehe, men det er noe med at enten liker du sort humor eller ikke. Noe engelskmenn er i værdensklasse på.

Vel, som kamelon nevnte er vel ''Plan 9 from outer space'' kåret til den beste og største kalkunen i historien, og for all fremtid. Den bør sees. Man kan jo begynne å lure underveis om det hele er en spøk, men Ed Wood som er regisøren var pinlig seriøs under hele innspillingen. Altså, f.eks om noe går galt under innspillingen, slik som at skuespillere snubler eller gjør ting som ikke hører hjemme i den og den scenen, så tar man ikke scenen på nytt. Nei, da fortsetter man selvsagt. Ganske utrolig at en av skuespillerene med en vesentlig rolle faktisk dør en dag hjemme, og i stedet for å finne en ny skuespiller så tar man heller en stand-in og får han til å gå rundt med en kappe han holder med hånden forran ansiktet... Og, speisial-effektene.. Vet ikke hvor jeg skal begynne en gang. Fantastisk, et must see, dere må bare se den. Ligger på YouTube hvis dere ikke vil svi av de pengene den ikke er verdt.

Vel, jeg og en venn hadde en stund en fast dag i uka der vi gikk på den lokale videosjappa i Bergen når jeg bodde der. Det var den gangen det ikke var DVD'er, og bare VHS å finne. Da kunne man lese på coveret hva folk syntes om filmen, da det var populært å skrive på coveret. Vi gikk selvsagt løs på de som det stod 'Jæ&¤%% for¤%& drit&%film! osv, og dannet en liten klubb der vi såg på møkkafilmer.

Husker friskt i minnet enda titler som:

The New Avengers http://www.imdb.com/title/tt0659316/
Squanderers http://www.imdb.com/title/tt0185510/
Alligator 2 http://www.imdb.com/title/tt0101309/

Og, hvis dere kan finne den, noen som helst plass... 'Døds skvadronen'...... På coveret ser man Butch Reynolds, John Travolta, Al Pacino og mange av disse gode gamle skuespillerene fra Hollywood, utstyrt med amerikanske uniformer og gevær, vel og merke de er tegnet (bra tegning forøvrig).. Filmen derimot.. Såklart, ingen av de er med, og alt er spillt inn på filiipinene med håpløst opplegg og ninja scener jeg gråt av, i ren latterkrampe.



Ellers, det som er gjennomgående for skikkelig dårlige filmer er:
1.Null forberedelser
2. Ferske ikke utdannede skuespillere (evt. alkoholiserte/narkomane c-skuespillere)
3. Null klipping, bare skumme på
4. Manuset er så transperent du vet hva som skjer uten å ha sett filmen
5. Elendig kamera vinkling
6. Siden manuset er rævva, og skuespillerene likeså.. Da hiver man gjerne inn noen nakne avdanka strippere innimellom for å vekke publikum
7. Null budsjett
8. Reinspikka møkk


Petter
Det blir aldri lydtett nok... OG -- ALT i en boks, hiv ut resten!
Filmbasen min : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Petter%20U
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/8/2008 9:41:25 PM #10 av 24
Jeg syntes forøvrig Scary movie filmene (de som likssom skal være seriøse) er fryktelig dårlige, det er nesten som en komedie selv om det ikke er meningen.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/8/2008 9:43:53 PM #11 av 24
Postet av: staffel
Attack of the killer tomatoes!!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/9/2008 9:30:20 AM #12 av 24
Postet av: teebee
"Tommy(Actionchicken)" skrev:Jeg syntes forøvrig Scary movie filmene (de som likssom skal være seriøse) er fryktelig dårlige, det er nesten som en komedie selv om det ikke er meningen.


hmm scary movie er parodi på skrekkfilmer. du mente kanskje scream filmene.

forøvrig synes jeg copland er dårlig. skal kanskje ikke uttale meg om denne da jeg aldri har kommet meg igjennom den, men sovnet alle 3 gangene jeg har prøvd. perfekt film for de med insomnia :D

Battlefield earth med john travolta var helt elendig.

liker heller ikke superhero filmer som spiderman og daredevil. fleste tegneseriehelter til film stinker. hederlig unntak var the punisher.

asiatiske kunstneriske slossfilmer som hero og snikende tiger... er også helt bortkastet.

exorcist var ikke skummel i det hele tatt. generelt er skrekkfilmer lite skumle.
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/9/2008 9:33:26 AM #13 av 24
"teebee" skrev:
"Tommy(Actionchicken)" skrev:Jeg syntes forøvrig Scary movie filmene (de som likssom skal være seriøse) er fryktelig dårlige, det er nesten som en komedie selv om det ikke er meningen.


hmm scary movie er parodi på skrekkfilmer. du mente kanskje scream filmene


Ja, det var det jeg mente, hehe :P
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/16/2008 9:55:56 PM #14 av 24
Postet av: Pluto_89
Den dårligaste filmen ej he sett e heilt klart "Shoot 'Em Up".
Ej synst de e en prestasjon å lage en så dårli film :!:

Spar pengane å ikkje sjå denna filmen.
( vist ikkje dåkke he løst på en latter mild kveld me masse kritisering)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/16/2008 10:09:24 PM #15 av 24
Postet av: Msport
House of wax: http://www.imdb.com/title/tt0397065/

Tidenes søppel film. Om en by ingen vet om laget i voks av et sett gale brødere (tror det var brødre). Totalt håpløs film som jeg så siste halvdel av. Den filmen kjøper jeg nok aldri....

For å si det slik: hadde det vært eneste tilgjengelige film på en øde øy, da skulle jeg heller laget meg en kompis av pinner og pratet med!
Pioneer PDP-5080XA # Onkyo TX-SR875 # Emotiva XPA-5
Panasonic DMP-BD60 # Logitech Squeezebox Duet # Project Debut III
B&W DM683 # B&W HTM61 # Focal Dôme x 4 # SVS! PB12-Plus
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar