Logo

Tenger hjelp til og kjøpe plasma!!!!!!!!!!!

Skriv et svar
12/17/2004 11:09:56 PM #1 av 3
Postet av: Rooen
Hei eg er tenkt og kjøpe en plasma ka skal eg kjøpe? Har lest mye her inne og er ikke blitt så mye kloker her d pioner som er best?Og er d dum og kjøpe panasonic sin TH-42PA30 som den ikke har hd.
Skal brukkes til og se tv med og heimekino har digital parabol!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/17/2004 11:31:08 PM #2 av 3
Postet av: Rune
TH-42PA30 er ikke noe dårlig kjøp. Ifølge Pansonic så støtter denne HDTV signalene slik at du vil få sett sendingene, men uten den fulle oppløsningen (det vil du sannsynligvis ikke gjøre på noen normalt prisede plasma uansett)

Det er få apparater som er like god som denne på vanlige TV sendinger. Den er ikke spesielt kresen på signal i forhold til mange andre plasma apparater, men digital parabol/dekoder er uansett en stor fordel.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/18/2004 12:17:54 AM #3 av 3
Postet av: kjelle
bestillte selv denne panasonic tven fra elkjøp...leverte den tilbake.var ikke fornøyd.for lite innganger..digitalinngang mangler osv...men bildet på den er jo bra.men tok ikke kjangsen på dette med hdtv...den koster jo tross allt en del penger.tror jeg villa sjekka ut den nye plasmaen til Pioneer,eller den nyeste til LG.de tvene er suverene når du har digital parabol
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar