Logo

Susing i høytalere

Skriv et svar
12/18/2005 8:17:57 AM #1 av 6
Postet av: unja
Har en NAD 742V2 reciver og cerwin vega dc12 til front og CV V5 til senter og tilhørende bakhøytalere. Synes jeg har litt vel mye susing i senter og bakhøytalere. Hører det ikke når musikk/film står på, men kan høre det svakt i stille øyeblikk i filmen osv. Er dette normalt, eller bør jeg gå å klage ?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/19/2005 5:11:01 PM #2 av 6
Postet av: boly
NAD var tidligere plaget med litt susing i høytalerene, trodde egentlig de hadde løst dette problemet, men har du mulighet så klag.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/19/2005 5:21:52 PM #3 av 6
Postet av: Vector
Dette kan skyldes at du spiller veldig høyt også?

Men som boly sa, så har NAD hatt litt problemer med dette. Men hvis ikke det er forsterkeren kan det vere at du spiller for høyt....Prøvd å spille på lavere volum og hørt om det er likt?
Mvh Vector
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/19/2005 7:02:59 PM #4 av 6
Postet av: Flageborg
Jeg må slå av luft-til-luft varmepumpa når det skal spilles, for den overfører en svak "sus" til lyd-anlegget. Prøv det......du også.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/20/2005 6:55:17 PM #5 av 6
Postet av: unja
Det suser ikke så mye at jeg hører det noe særlig når det står på film eller musikk. Men hører det hvis det er hvis jeg stopper dvd spilleren. Suse lyden blir ikke høyere av å skru opp volumen.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/20/2005 7:10:10 PM #6 av 6
Postet av: Cyrus The Virus
Hi. Jeg har akkurat hatt samme problem. Jeg har en Nad 753 og 2 stk. Nad 216 (mono) på frontene.. Hvis volum var på off, og jeg økte på litt uten lydkilde så kom støyen... Kiiipt.

Dette skjedde ikke i radio modus....

Når er den på verksted.. De venter på nye deler :lol:

Lykke til og god jul :)[/b]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar