Logo

Sunwave Universal fjernkontroll.....SRC-9310

Skriv et svar
2/22/2004 1:09:11 PM #1 av 7
Postet av: Aki
Har nettopp anskaffa mej en slik frå hifi klubben, men sliter med att når ej skifter frå dvd/vcr og over til tv kontroll, så slår tven sej av...Tydlegvis att fjernkontrollen sende av signalet til tven......
Har programert inn kommandoane ved hjelp av den orginale tv kontrollen....

http://www.hifiklubben.no/iz.asp?id=2|p ... 56|pdetail
Mvh
Aki
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
2/22/2004 1:33:08 PM #2 av 7
Postet av: Rune
Ville prøvd å redefinere av/på knappen til noe annet å sett om at den utførte den nye funksjonen når du skifter.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
2/22/2004 3:43:08 PM #3 av 7
Postet av: Aki
"Rune" skrev:Ville prøvd å redefinere av/på knappen til noe annet å sett om at den utførte den nye funksjonen når du skifter.


Har gjort det, den utførte den nye funskjonen når eg skifta.... :?:
Mvh
Aki
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
2/22/2004 5:12:13 PM #4 av 7
Postet av: Rune
Det er ikke slik at du trykker for lenge på skifteknapp (hvis den er på selve skjermen) at den blir aktivisert etter skift. Hvis det ikke skjer tilsvarende når du skifter mellom andre komponenter kan det jo tyde på at det er noe galt med software på kontrolleren.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
2/22/2004 6:54:25 PM #5 av 7
Postet av: Aki
"Rune" skrev:Det er ikke slik at du trykker for lenge på skifteknapp (hvis den er på selve skjermen) at den blir aktivisert etter skift. Hvis det ikke skjer tilsvarende når du skifter mellom andre komponenter kan det jo tyde på at det er noe galt med software på kontrolleren.


Skifte knappane er nedanfor den trykkfølsomme skjermen....der er 8 stk ferdi til laga for tv, dvd, vcr osv.

mhm...kansje ej skal reklamere på den....
Mvh
Aki
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
2/8/2005 5:35:43 PM #6 av 7
Postet av: Knut
"Aki" skrev:Har nettopp anskaffa mej en slik frå hifi klubben, men sliter med att når ej skifter frå dvd/vcr og over til tv kontroll, så slår tven sej av...Tydlegvis att fjernkontrollen sende av signalet til tven......
Har programert inn kommandoane ved hjelp av den orginale tv kontrollen....

http://www.hifiklubben.no/iz.asp?id=2|p ... 56|pdetail


Hei,
hvordan går det med den fjernkontrollen? Jeg er lei av å ha 4-5 forskjellige fjernkontroller, og står på randen til å kjøpe en slik fjernkontroll du refererer til.
Er du førnøyd? Har problemet løst seg, og vil du anbefale den?
Er det andre som har erfaring med Sunwave SCR9310 universal fjernkontroll?
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
2/8/2005 9:01:46 PM #7 av 7
Postet av: mariusm
jeg har fjernkontrollen og hadde samme problemet.

Når du skal lære fjernkontrollen funskjoner (viss du bruker læreøyet), så kan du programmere to sider med lcd-knapper, pluss de vanlige knappene. Når du programmerer de vanlige knappene, så er det en egen side på lcdskjermen.

denne siden har en knapp nederst som jeg ikke helt skjønte hva var. jeg fant ut at du kan gi de knappene hvor du velger hvilken komponent du vil bruke en egen funksjon når du trykker på den. jeg hadde uheldigvis gitt denne knappen av/på funksjonen på tven. Jeg fikk ikke til å deaktivere knappen, så jeg ga den Volum funskjon. enn merker ikke om volumet skrus ned ett hakk.

vel, slik løste jeg problemet, håper dette vil løse ditt også. viss ikke så må du si fra, for dette må gå an å løses på ett vis vist det ikke er feil på varen.
Mvh
Marius
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar