Stepan
Aktiv
E-post
Har en aktiv sub der jeg lurer på mine muligheter for å få den til å yte best mulig.
- På forsterkeren har jeg en knapp som er merkert med Phase der jeg kan velge mellom 0 og 180 grader, men hva vil det si?
- det står også "high level input" med totalt 4 tilkoblingspunkter. Hva kan jeg bruke dem til?
- det er også line input på den som man kan koble opp med signalkabler. Hvorfor Står det R og L på dem? Det er jo en sub, er jo mono..
Setter pris for alle forklaringer
High level input.jpg (
18.78515625 KB) Vist 849 ganger
Stepan
Aktiv
E-post
Hadde vært fint med en forklaring på high level input på norsk. for forstod ikke helt det der på engelsk
teebee
Aktiv
E-post
om jeg forstår forklaringen rett så brukes disse om du ikke har subwoofer utgang på reciever\forsterker. da kobler du vanlig høyttaler kabler inn på subben og bruker disse high level output videre til frontene. og styrer frekvensen som sub skal ta seg av og resten går til front.
de som kan dette får rette på meg om jeg tar feil.
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Stepan
Aktiv
E-post
Aha, hvis du har rett så skjønte jeg det