Logo

Sony KDL-40W3000 og digital tuner

Skriv et svar
11/14/2007 7:42:06 PM #1 av 2
Postet av: rambech@msn.com
Jeg har nettopp fått min nye Sony TV, er storfornøyd. Men kan noen svare på om den digitale tuneren vil fungere for CanalDigital kabel hvis jeg kjøper en CAM modul til dekoder kortet? Jeg vet TV'en ikke er godkjent enda, av hverken RiksTV eller CanalDigital, men vil den fungere likevel? Takknemlig for svar.
larra
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11/25/2007 3:18:51 PM #2 av 2
Postet av: Eager
"rambech@msn.com" skrev:Jeg har nettopp fått min nye Sony TV, er storfornøyd. Men kan noen svare på om den digitale tuneren vil fungere for CanalDigital kabel hvis jeg kjøper en CAM modul til dekoder kortet? Jeg vet TV'en ikke er godkjent enda, av hverken RiksTV eller CanalDigital, men vil den fungere likevel? Takknemlig for svar.


Ja, i hvertfall delvis.
Jeg har 46X3500, tror det er samme mpeg 2/4 dekoder som du har.
Har brukt både SCM Conax CAM (fra f.eks. Komplett) og SMiT Conax CAM fra Turbosat i England.
Ingen av dem virker på Canal+ Film HD, Sport HD eller SVTHD, men de virker begge stort sett (fusker tidvis, også tidvis på noen av Canal+ sine SD kanaler) på Discovery HD, Voom HD og Siver HD.
Dekoder boksen fra CD (HD103C) klarer likevel å dekode signalene bedre enn TV'en, kanskje jeg har signal kvalitet helt på grense, men at HD103C akkurat klarer det mens TV'en akkurat ikke klarer det (altså for de kanaler TV'en ikke klarer eller fusker tidvis)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar