Logo

SONY Hjemmekinoanlegg DAV-DZ230

Skriv et svar
12/26/2007 12:31:32 PM #1 av 4
Postet av: morbol
Dette selges billig på Pixmania kr. 1.700 ( http://www.pixmania.com/no/no/541029/ar ... etechnique )
Jeg vurderer å kjøpe dette sammen med ny TV (Toshiba 37-LCD 37X3030DG).
Er dette hjemmekinoanlegget noe å satse på? Det vil vel da ihvertfall erstatte en DVD-spiller og en CD-spiller og samtidig gi noe mer?

Takknemlig for svar fra erfarne folk.

Morten
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/26/2007 1:20:52 PM #2 av 4
Det oppsettet du har satt opp er sikkert helt greit til prisen, Tvèn ser bra ut, den har fått bra kritikker i media, men har du ett lyst rom/mange vinduer?
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/26/2007 4:27:13 PM #3 av 4
Postet av: morbol
Det var først og fremst lydanlegget jeg lurte på. TV-en har jeg bra kontroll på. Der får jeg mye for pengene.
Men er lydanlegget noe å satse på? Det virker mye billigere enn tilsvarende jeg har sett andre har snakket om her på forumet.

Og jeg tenkte å henge bakhøyttalerne i taket (i dragern) siden det skal stå i stua og det er "langt" til veggen. Det er ca 3,5 meter fra gulvet og opp til dragern. Tenkte at man kunne la høyttalerne peke nedover mot stol og sofa (som da står ute i rommet).
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/26/2007 5:50:33 PM #4 av 4
Grunnen til at den er billigere en de fleste anleggene som nevnes her er at den er dårligere, altså sikkert greit til prisen, men hvis du vil ha noe med mer futt i samt flere tilkoblingsmuligheter må du litt mer opp i pris en å kjøpe slike ferdiganlegg.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar