Logo

Senterhøytaler...??

Skriv et svar
1/4/2006 9:15:37 PM #1 av 6
Postet av: gtb
Hei og hopp!!
Jeg skal ha meg ny senterhøytaler til hjemmekinoen, og lurer fælt på hva som er brukbart. Har ikke all verdens med penger, men vil i allefall ha en som fungerer bra med det jeg har.
Forsterkeren er en Harman Kardon AVR 35 (ikke noen kraftbombe), men fungerer helt greit. Fronthøytalere er AudioPro A4.80, med to ti-tommere i hver. Noen som har et eller annet å anbefale?
På forhåndtakk!!!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/5/2006 12:38:01 PM #2 av 6
Postet av: boly
Det aller beste er vel og finne en senter i samme serie som du allerede har, da klang og farger er helt like. Det er flere forhandlere som fører AudioPro. Hør med butikken du kjøpte høytalerene dine.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/5/2006 4:43:11 PM #3 av 6
Postet av: gtb
Problemet er at høytalerne mine er 6 år gamle. Og plassen jeg kjøpte di er konkurs. :D Var her i byen og hørte (trondheim) en plass dem selger audiopro. Han hadde ikke engang hørt om høytalerne mine... :roll:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/5/2006 5:43:42 PM #4 av 6
Postet av: boly
Ta turen til hifi kjeden eller hifiklubben, de fører en god del rimelige senterhøytalere. Kansje du får låne et par tre stykker hjem og høre på hvem som passer best :wink:
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/5/2006 5:45:31 PM #5 av 6
Postet av: Even Sundgot
det du kan jere er å gå inn på denne linken http://www.audiopro.no/kontakt.htm å derfrå kan du sende meil å spørre dei om dei har noko å anbefale til din model.. :D
Mvh
Even Sundgot

Denon avr 2106 Denon Dvd 1940 Vincent sp-331 Vincent sp-996
yamaha ns-777 Yamaha ns-c444 Yamaha Ns-333 DIY Svs sb12
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/8/2006 5:51:29 PM #6 av 6
Postet av: gtb
Nå har jeg kjøpt meg senter. Endte opp med en fra JBL. Kjøpte den hos hi-fi kjeden. Er godt fornøyd, funker bra den.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar