seaweed
Aktiv
E-post
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Foten er nok inkludert på denne prisen. Prisen er relativ god. Veiledende ligger på 28k.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
kjelle
Bilstereoekspert
E-post
har sett mye på denne tven.og synest den er god på analoge tvsignal.spørst hvor godt den takler hdtv da..
.men pr.idag funker den bra.fin design
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Hvis man skal være i det negative hjørnet så har den en god del graderinger (mer enn snittet) og har relativt mye forsinkelse på bilde/lyd såfremst man ikke kjører progressivt signal.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
seaweed
Aktiv
E-post
Vi kommer nok til å kjøpe en slik, var nede på elkjøp idag og så litt på den, meget penge bilder fra hdtv signal faktisk, helt kanon bra egentlig, alt var så krystal klart
Har noen erfaringer med xbox/parabol/PC og denne tv`n?
Mvh SeaWeed
9kki
Aktiv
E-post
"seaweed" skrev:Vi kommer nok til å kjøpe en slik, var nede på elkjøp idag og så litt på den, meget penge bilder fra hdtv signal faktisk, helt kanon bra egentlig, alt var så krystal klart
Har noen erfaringer med xbox/parabol/PC og denne tv`n?
Mvh SeaWeed
Sikker på at det er denne skjermen du har sett på ??
Har sett den på Elkjøp, og den var uten tvil den skjermen som det var mest graderinger og "blødning" i fargene på som jeg har sett iallefall.
Og da kjørte de atpåtil dvd på den. (mulig jeg tar feil her også men...)
Av de skjermene jeg har sett på så er dette den skjermen jeg synes har det mest unaturlige bildet på.
Jeg ville tatt en ekstra titt på den før jeg kjøpte den var jeg deg.