Logo

Resultater av diverse tester.....helt påjordet?

Skriv et svar
12/1/2005 12:50:40 PM #1 av 3
Postet av: boly
Er det bare meg som syns at tester som leses i div. bla og ulike media er litt ute og sklir innimellom?

Dette er testing utført av personer som helt sikkert har peiling på det de holder på med, men og si at den ene er bedre enn den andre skjærer i mine ører. Du kan lese en test der et prod. har vunnet, og i neste test er det slått av andre. Alle vet jo at man kan blåse mye penger på div. utstyr og ha ræva resultat, nettopp pga. ikke alle ting går sammen.
Selvfølgelig oppfattes enkelte ting bedre for en enn for en annen, slik er det bare.

Det blir som og spørre meg om hva er best av mercedes og audi............

Og ja, jeg skjønner at testerene går på disse testene med blanke ark, men vi blir alle påvirket av div. ting og opplevelser er nå min mening.

Skal du ut og handle må du dra deg ut av godstolen og se/ høre selv er nå mitt råd. Lån gjerne med deg utsyret hjem.
Men bruk testene som en guide, ikke som fasit.

Ja, jeg liker faktisk og lese tester men tar de ikke for gitt. :wink:
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/1/2005 1:11:56 PM #2 av 3
Postet av: sax
Her eks:

http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg ... 503218.ece

Virker ikke som det er tatt med i betraktning at QPV koster 10.000,- mindre enn neste på lista.

PS: Audi er bedre enn MB :)
-------------------------------
Pioneer VSX-1015-S, Pioneer DV-668AV-S, B&W 703, IXOS, QPV 42-HDL05
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/1/2005 1:28:23 PM #3 av 3
Postet av: xuax
Tester kan ikke brukes som fasit og ofte kan de ikke brukes som en guide engang. Ett eksembel er testene som blir gjort på http://www.forbrukerportalen.no som jeg ikke finner alltid den store sammenhengen i. Beste var noen år tilbake da de testet bilderørs tv'er og ga en bildekarakter til en 32" og en helt annen en til samme tv'en i 28"...
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!

"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar