Logo

PTA-E900 VS EMP-TW600 VS Z4

Skriv et svar
10/15/2005 8:31:30 PM #1 av 4
Postet av: tobago
DETTE ER GANSKE NYTT FOR MEG. BEGYNTE Å SE ETTER PROJEKTORER FOR 1 MÅNED SIDEN. DERFOR TRENGER JEG NOEN RÅD, HVILKEN PROJEKTOR BURDE JEG VELGE AV Panasonic PTA-E900, Epson EMP-TW600 ELLERSanyo PLV-Z4.

MVH.
GEIR
You never walk alone!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10/15/2005 10:13:45 PM #2 av 4
Postet av: Rune
Det er et spørsmål som er litt vanskelig å svare på nå. Projectorcentral har nå lansert sine tester av Z4 og PTA-E900. De sammenliger også Z4 med PTA-E900 også.

Bildemessig virket det som de var rimelig lik og at begge imponerte. Z4 hadde mindre støy.

Du kan heller ikke glemme Hitachi PJ-TX200 som er basert på samme LCD brikken som de andre

Plasseringsmessig er Z4 og 900 kanskje litt bedre enn 600. Teknisk sammenligning finner du her:
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/3/2006 8:32:57 PM #3 av 4
Postet av: rayjo
Hvilke av disse anbefales med tanke på at jeg har en loftstue med mange store vinduer som vanskelig kan mørklegges og at jeg har behov for mye linsevridning??? Pris og viftestøy skiller så lite mellom disse at det er ubetydelig.

Er det mulig å få til et bilde ved at jeg må plassere pj ca. 1,5 meter fra midten av rommet og inn til siden (horisontalt) samtidig som jeg har behov for å plassere pj 2,5 til 3 meter opp???
YNWA
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/3/2006 9:50:53 PM #4 av 4
Postet av: Bidd@
"rayjo" skrev:......Er det mulig å få til et bilde ved at jeg må plassere pj ca. 1,5 meter fra midten av rommet og inn til siden (horisontalt) samtidig som jeg har behov for å plassere pj 2,5 til 3 meter opp???


Du får normalt ikke i "pose og sekk", bruker du maks side forflytning blir det lite vertikal forskyning igjen.
mvh Bidda

Kjekt å ha eller "den som har flest duppedingser når en dør -VINNER!"

Prosjektbilder
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar