Logo

Prøvelytting av Audio Pro Black Diamond v.2

Skriv et svar
12/12/2005 1:35:35 AM #1 av 15
Postet av: ferril
Hvor kan man få lyttet på disse høytalerene i Trondheim?
Jeg har lest veldig mye bra om dem og har lyst på et par selv dersom de spiller like bra som kritikken tilsier.

Er det noen som har erfaringer med disse høytalerene med tanke på bruk til musikk og film?

-Ferril-
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/12/2005 7:00:44 AM #2 av 15
Postet av: Audiophile-Arve
Dette er svært gode høgtalarar, som er utruleg mykje for pengane, og dei passar godt til både heimekino og stereooppsett (kanskje aller mest til det siste, etter mi meining)

Dette at dei er så gode til prisen, medfører eit lite paradoks. Du sparer mykje på høgtalarinvesteringa, som du bør sette inn på forsterkarsida. Dei speler ikkje dårleg med rimelege forsterkarar (bortsett frå forsterkarar som ikkje har skikkeleg autoritet i bassen), men dei har så mykje meir å by på enn kva du får ut av den gjengse 6000-kroners integrerte forsterkar. Eg brukte dei saman med McIntosh 6500, som fungerte utruleg godt, men det er litt drygt å forlange ein forsterkar til over 30 000 saman med desse 6000-kroners høgtalarane.

Elles vil du ganske sikkert ynskje deg meir bass om du skal ha dei til heimekino. Då bør du vere forsiktig med Ace2-bassen frå same produsent. Dette er ein himmelsk god match om du spelar mykje klassisk og akustisk musikk. Ace 2 tilfører lite imponatorlyd, men tilfører mykje romoppleving og storarta akustikk, og legg akkurat passeleg med autoritet inn i eit stereooppsett der det naturlege står i høgsetet. Men til heimekino manglar det mykje på at du kan imponere slekt og venner med trykk og pondus t.d. frå angrepsscena frå Pearl Harbour.

Eg stussar ikkje med å gå god for Black Diamond v2, for eg er typisk hifi-freak, men om DU vert fornøgd kjem an på kva du skal bruke dei til.
Helsing Arve
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/12/2005 8:27:42 AM #3 av 15
Postet av: Typhoon7
"ferril" skrev:Hvor kan man få lyttet på disse høytalerene i Trondheim?


Ton Art i Fjordgata.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/12/2005 2:25:25 PM #4 av 15
Postet av: pnerbye
Jeg hørte Audio Pro Black Diamond V2 for en stund tilbake. Synes disse har en flott mellomtone/diskant, og bassen fungerer helt utmerket til kontrabass. Synes det er litt lite punch i bassen til kanonskudd og synthtrommer og slikt.

Sikkert ikke dumt med en sub som gir litt trøkk i bunn og i mellombassen.
:-) Petter

Focal.JMLab Cobalt 816 S / CC800 S / 2 par Cobalt SR800 / 2 x SVS PB10-ISD
Yamaha RX-V2600 / Samsung DVD-HD935 / Hitachi PJ-TX200
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/12/2005 7:58:25 PM #5 av 15
Postet av: ferril
Tusen takk for tipset om Ton Art, Typhoon7. Jeg gleder meg til å endelig få sjansen til og høre dem med egne ører.

Arve skrev at man burde spandere på disse høytalerene en forsterker som koster mer enn 6000 kr, men hvis jeg nå er ute etter én til ca 6000, hvilke recievere kan dere anbefale?

Ace 2 er nok uaktuell ja, men tar gjerne imot tips om andre sub-er. Trenger ikke mye trøkk i nederste region, men litt hadde vært ønskelig.

God jul :)

-Ferril-
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/12/2005 8:45:42 PM #6 av 15
Postet av: Typhoon7
Stereo- eller surroundforsterker/reciever?

Jeg ville for eksempel hørt de med Marantz. Ton Art har Marantz. :wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/12/2005 10:18:22 PM #7 av 15
Postet av: Audiophile-Arve
Eg har nettopp prøvd ein surroundforsterkar frå Denon, AV2106. Det fine med denne er at han lett kan brukast til biamping av hovudhøgtalarane, noko som gjorde underverk med Dali Ikon7. Eg vil tippe at sjølv om denne forsterkaren har litt manglar når det gjeld klang og perspektiv, vil han kunne gjere underverk med tanke på dynamikken, og om du skal til med eit heimekinooppsett, vil det vere ein grei sak til knapt 5000.

Elles har eg ein mistanke om at ein Harman Kardon kan gjere susen med akkurat Black Diamond når det gjeld bass.

Ein passande sub er alltid vanskeleg når ting skal vere både bra hifimessig og billeg. Til heimekino er eg ganske begeistra over Mirage Nanosub når det gjeld pris/kvalitet. Men mykje anne er også brukbart, særleg om du kan legge litt meir pengar på bordet. (Sjekk Velodyne).
Helsing Arve
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/12/2005 10:47:27 PM #8 av 15
Postet av: ferril
"Typhoon7" skrev:Stereo- eller surroundforsterker/reciever?


Fortsatt ubestemt. Forslag fra begge leire (film/musikk) mottas med takk :)

-Ferril-
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/13/2005 12:13:07 AM #9 av 15
Postet av: kid
Kjøp surround, eventuellt invister i en ef. forsterker med tiden. Du sier jo selv at du ønsker litt film og. Det er herlig å få nakkehårene til å reise seg da :)
Denon 3806, B&W 604 S3, B&W LCR 600, B&W 600 S3, TaraLabs, Supra, Panasonic PT-AE700
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/13/2005 12:38:46 PM #10 av 15
Postet av: vidarsat
Eg har Audio Pro Bluediamond V1 med Marantz surround reciever. Dersom du vil ha meir bass, er dette eit alternativ til Black Diamond V2. Funker meir enn greitt nok i mitt hus...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/13/2005 1:56:37 PM #11 av 15
Postet av: ferril
"vidarsat" skrev:Eg har Audio Pro Bluediamond V1 med Marantz surround reciever. Dersom du vil ha meir bass, er dette eit alternativ til Black Diamond V2. Funker meir enn greitt nok i mitt hus...


Blue Diamond er ikke et alternativ da de koster litt for mye for min lommebok.
Er ikke Marantzfor slank i bassen til Black Diamond?

-Ferril-
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/13/2005 3:05:19 PM #12 av 15
Postet av: Audiophile-Arve
Når Marantz slepp å styre basselementa, slik Blue Diamond med sitt aktive bassystem gjer, skulle alt gå bra.
Helsing Arve
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/19/2005 2:16:32 AM #13 av 15
Postet av: ferril
Jeg har fortsatt ikke penger nok til å kjøpe Blue Diamond, selv om dette er den absolutte våte drømmen :D
Jeg var nede på Ton Art og hørte på Black diamond for første gang her om dagen. Jeg må si jeg er meget imponert. De var litt slanke i nedre mellomtone og bass men utrolig bra oppover. Det jeg mangler nå er forsterker. Har kommet frem til at jeg trenger mer enn 2 kanaler da kjæresten er en filmfreak :) Men musikk er fortsatt viktig, om ikke like viktig lenger.

Er det noen som har hørt Black Diamond sammen med Harman Kardon? Selgeren i butikken sa det det ville gi en mer "rocka" lyd enn f.eks Marantz. Vil HK hjelpe disse høytalerene i bassen?

Innser også at jeg kommer til å kjøpe en sub, men der er jeg fortsatt blank. Tips?

-Ferril-
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/19/2005 6:14:43 AM #14 av 15
Postet av: Audiophile-Arve
Har ikkje prøvd kombinasjonen sjølv, men eg har ein mistanke om at seljaren har rett.
HK kan tilføre akkurat det vesle ekstra med pondus i bassen som må til for å få Diamondane til å skine.....mange kallar HK for McIntosh sin veslebror...og eg brukte MA 6500 frå McIntosh med ekstremt godt resultat på Black Diamond
Helsing Arve
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12/19/2005 11:50:55 AM #15 av 15
Postet av: pnerbye
Hva med Denon AVR1906 til å drive center og surround mens XTZ Class A 100, koblet til pre-out, driver Black Diamond V2?

Mange skryter av klasse A-forsterkeren til XTZ. Du finner både den og Black Diamond V2 på fyndborsen.se.

http://www.fyndborsen.se/produkt.php?ma ... odnr=10602
http://www.hifiklubben.com/no/produkter ... tm?id=7050
:-) Petter

Focal.JMLab Cobalt 816 S / CC800 S / 2 par Cobalt SR800 / 2 x SVS PB10-ISD
Yamaha RX-V2600 / Samsung DVD-HD935 / Hitachi PJ-TX200
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar