Logo

Projektor slår seg ikke av (Infocus 4805)

Skriv et svar
1/6/2005 8:20:08 AM #1 av 7
Postet av: Bøgge Bakken
Har nå hatt min Infocus 4805 i noen dager, men har problemer med at den ikke vil slå seg av. Når jeg slår på hovedbryter så starter den med en gang og det skal vel den ikke gjøre. Når jeg slår den av så forsvinner lyset og pæra slåker, men vifta forsetter å gå. Vifta går forsatt etter 2 timer så er er det noe galt. Kan ikke se noe i menyene som skulle si at vifta skulle gå hele tiden. Noen som har vært borti dette før?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/8/2005 10:00:42 AM #2 av 7
Postet av: Mazor
Min vifte fortsetter å gå hele tiden den og, så lenge du kun skrur den av med fjernkontrollen. Er ikke helt sikker på hvorfor den gjør det, men tror det skal være sånn.
Når du skrur den av med fjernkontrollen vil lysdioden på projektoren blinke i et par minutter for å fortelle at pæra kjøles ned. Deretter blir lyset statisk, og viftehastigheten senkes enda mer. Da kan du skru av med hovedbryteren. Det holder altså ikke å kun bruke fj.kontr.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/8/2005 10:46:02 AM #3 av 7
Postet av: Naish
Jeg kan og bekrefte det siste inlegget. Ikke noe problem for meg, man skal jo alltid slå av apparatene med hovedbryteren.. :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/8/2005 4:28:31 PM #4 av 7
Postet av: Bøgge Bakken
Hørte på avforum også og det er er normalt. Helt på tryne spør du meg. Alle de projektorene vi har på jobben slår seg av selv når pæra er nedkjølt. For bruke hovedbrytern. Litt irriterende å høre på vifta når man skal sove.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/14/2005 7:43:39 PM #5 av 7
Postet av: Patrick Pedersen
alle infocus dlp projektorer jeg har vert borti har den greia med vifta, den eneste som ikke gjør dette er di infocus projektorene alle kinoene rundtomkring har hengende til og vise reklame med, lp790 (forbanna dritt projektorer) men det er jo også den eneste lcd projektoren ifra infocus jeg har vert borti tror jeg
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/16/2005 8:30:51 AM #6 av 7
Postet av: Naish
Viften går ikke for fullt når prosjektoren er slått av med bare fjernkontrollen . Du kan knapt høre lyden fra den i et stille rom. Så jeg vil ikke kalle dette et stort problem..

Jeg er storfornøud med min InFocus :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
1/16/2005 9:14:24 AM #7 av 7
Postet av: Bøgge Bakken
"erikhaal@hotmail.com" skrev:Viften går ikke for fullt når prosjektoren er slått av med bare fjernkontrollen . Du kan knapt høre lyden fra den i et stille rom. Så jeg vil ikke kalle dette et stort problem..

Jeg er storfornøud med min InFocus :)


Jeg har min på soverommet og det er irriterende å høre på når man skal sove.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar