Logo

Problemer med progressive scan på BenQ PE7700?

Skriv et svar
5/16/2005 10:23:30 AM #16 av 19
Postet av: Kjell
Hei Espen.

Skjønte ikke helt forklaringen din med progressiv, men det med rulletekster tror jeg at jeg skjønte?

Her er et bilde av oppsettet mitt (tatt i fullt dagslys så unnskyld kvaliteten), men det viser min PE7700 koblet opp med S-video fra en sat-tuner via en forterker som oppkonverterer s-video til komponent. Bildet viser rullende børskurser tatt på tyske N-TV. Rulletteksten er nede i bildet som undertekster. Som du ser, er det ingen hakking her. Er du sikker på at du har satt opp utstyret ditt korrekt? Jeg skjønte ikke helt koblinga di? Kan du legge opp en skisse og et bilde av feilen?

Kjedelig når slikt skjer og håper du finner ut av det. Lykke til. Kjell.

Huff så nå hvor elendig bildet ble :oops: , lar det imidlertid være. Rulletekst.jpg Rulletekst.jpg ( 14.1669921875 KB) Vist 456 ganger
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
5/16/2005 11:01:51 AM #17 av 19
Postet av: Espen F
Hei, Kjell!

Takker for innspill!

Joda, det meste av tiden er rulletekster også OK her - det virker som om det er en eller annen kombinasjon av animerte/bevegelige og statiske objekter i bildet at dette skjer.

Om jeg har gitt inntrykk av at det er konstant har jeg uttrykt meg dårlig - beklager. Det er kun i gitte tilfeller som det skjer.
mvh
Espen F.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
5/25/2005 11:01:24 AM #18 av 19
Postet av: Kjell
Hei Espen.

Fikk du greid å få orden på det?

Hilsen
Kjell
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
5/25/2005 11:03:10 AM #19 av 19
Postet av: Espen F
Hei!

Ikke enda, dessverre - leverandøren skulle sjekke noen flere plasser innen vi offisiellt ga opp. Gir feedback når saken løser seg - på den ene eller den andre måten.

Men takk for at du følger opp ;-)
mvh
Espen F.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar