Logo

Priser på tv-modellene på produktinformasjons sidene.

Skriv et svar
5/13/2006 10:19:37 PM #1 av 4
Postet av: Amadesus
Når jeg går inn og ser på de ulike informasjonssidene om de forskjellige tv'ene så ser jeg at de er priset fra billigste til dyreste leverandør....men..... den som står først og liksom er billigst er jo slett ikke billigst.... de har nemlig utelatt momsen.... Dette mener jeg administrator eller noen andre burde sjekket slik at de blir rangert riktig. Folk flest her i landet må nok betale moms. F.eks. på modellen Samsung LE40M61 så er SIBA billigst og ikke csshop og shg, disse nettbutikkene oppgir pris uten moms. :twisted: :twisted: :twisted:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
5/13/2006 11:30:15 PM #2 av 4
Postet av: boly
Blir vell rimelig mye jobb for dem som ordner disse sidene..
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
5/14/2006 8:42:32 AM #3 av 4
Postet av: Rune
"Amadesus" skrev:Folk flest her i landet må nok betale moms. F.eks. på modellen Samsung LE40M61 så er SIBA billigst og ikke csshop og shg, disse nettbutikkene oppgir pris uten moms. :twisted: :twisted: :twisted:


Heisann. Dette er ikke korrekt. Prisene som er oppgitt i produktdatabasen er med moms. Hos SHG koster denne TV'n 20360 ink moms. (Cshop hadde sluttet å selge denne og er fjernet fra den listen nå, men prisen der var også ink moms)

http://www.hjemmekino.no/database/tvinf ... view=price
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
5/14/2006 10:02:21 AM #4 av 4
Postet av: Amadesus
Beklager, så nok litt for dårlig på siden :oops: , ser nå at prisen er med moms hos shg, men at momsen står spesifisert. Var nok dette som gjorde meg forrvirret. Produktdatabasen er super den, eneste jeg savner er at de som har de forskjellige modellene legger igjen kommentarer om dem i databasen og ikke bare i forumet.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar