Logo

Playstation 3 som blu-ray spiller

Skriv et svar
7/27/2009 2:15:29 PM #1 av 2
Postet av: laho
Hei
Driver å tenker på å kjøpe meg en blu-ray spiller. Tenkte å bruke en Playstation 3 som blu-ray spiller derfor lurte jeg på kvaliteten til splilleren, er den like bra som f.eks Sony BDP-S550?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
7/27/2009 5:45:18 PM #2 av 2
Postet av: Blueflame
Jeg kan iallefall si deg det, at PS3 fungerer utmerket som Bluray spiller. Jeg har selv brukt PS3 primært til kun Bluray siden jeg kjøpte den i fjor. Og den har fått snurret mange filmer. Og når det kommer til kvaliteten er det ingenting å sette fingeren på.

Det geniale med PS3 er at du har nettverk/internett mulighet, enten via kabel eller trådløst (som jeg benytter meg av). Dermed kan du KUN ved et tastetrykk velge "Søk etter oppdateringer", og de lastes ned automatisk, installeres automatisk og vips har du nyeste Firmware til PS3 som selvsagt dekker både spill og bluray funksjoner. Dermed vil du alltid kunne ha en oppdatert og forbedret bluray spiller. Ikke alle spillere har denne funksjonen ennå. Og den blir neppe like enkel som PS3 sin.

PS2 dvd spilleren var ikke noe å skryte av. Men PS3 sin dvd/bluray spiller er absolutt noe å skryte av, den er bare toppers. Kjøp også med bluetooth fjernkontroller og du trenger aldri mer sikte mot spilleren med infrarød for at den skal funke :-) Du kan stå på badet med døra lukket og starte filmen :-) hehehe
Pioneer VSX-LX60, Pioneer PDP-427XA, Dali Ikon 6, Dali Ikon Vokal 2, Pioneer DV-696AV, Pioneer DVR-530H, Project Debut III, Jamo E400, Pioneer S-W150S, PS3 og Gamecube
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar