Logo

Plassering av pj på hylle oppunder taket.

Skriv et svar
9/8/2006 12:23:56 AM #1 av 4
Postet av: snoemann
Heisann!

Lurer på hvordan jeg skal gjøre dette. Har en hylle stående over sofaen som hadde vært genial å plassere projektor på. Den som er mest aktuell om dagen er egentlig W100 fra BenQ.
Denne har ikke vertikal shift.
Hvordan gjør jeg da plasseringa?

Plassere den opp ned oppå hylla? Hvordan skråner jeg bildet nedover? Legge bøker i bak-kant av projektoren? :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
9/8/2006 9:15:16 AM #2 av 4
Postet av: Torja
Hva med å snu pj og plasser den under hyllen?
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
9/9/2006 11:23:33 AM #3 av 4
Postet av: snoemann
Mjo kanskje det kanskje, men da kunne jeg likesågodt plassert den i taket over hylle for å skjerme viftestøy ytterligere...

Det som er litt kjekt med hylla, den kunne skjermet fint mot viftestøy.

Men det er kanskje vanskelig å plassere på denne måten?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
9/9/2006 12:13:08 PM #4 av 4
Postet av: Torja
Litt problematisk vis bildet blir kastet høyt opp. Justering ved å bikke pj litt baktil tør jeg ikke si noe om(kan gå det å). Det beste er vel tak montering, hvis du har mulighet til det. Eller under en hylle, som du kan justere i høyden slik at du får sentrert bildet mot midten av lerretet(to hyller på veggen :wink: vis du mener dette demper støy). BenQ W100 skal ellers være relativt stillegående.

Ellers blir det lcd med vertikal lense shift i tilsvarende prisklasse.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar