Logo

Pioneer VSX-409RDS

Skriv et svar
2/26/2005 2:46:20 PM #1 av 3
Postet av: nikko
Noen som har peiling på hvordan man kan nullstille forsterkern? Jeg har en venn med denne forsterkern og en dag så virket den ikke særlig bra. Kan spille av lyden i alle kanaler. Setter jeg phono kabelen i "CD" så kan vi også spille den samme lyden i TV/SAT knappen om vi trykker på den. Også er det ikke no lyd i venstre høytaler! Det er veldig merklig ting det der. Men kanskje det hjelper å nullstille den. Finner ikkenoe om det i manualen her. Men kanskje noen vet hva problemet er?

mvh Nikolai
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
2/26/2005 4:16:39 PM #2 av 3
Postet av: Ronny
"nikko" skrev:Noen som har peiling på hvordan man kan nullstille forsterkern? Jeg har en venn med denne forsterkern og en dag så virket den ikke særlig bra. Kan spille av lyden i alle kanaler. Setter jeg phono kabelen i "CD" så kan vi også spille den samme lyden i TV/SAT knappen om vi trykker på den. Også er det ikke no lyd i venstre høytaler! Det er veldig merklig ting det der. Men kanskje det hjelper å nullstille den. Finner ikkenoe om det i manualen her. Men kanskje noen vet hva problemet er?

mvh Nikolai


Har du prøvd å bytte phono kabler???
Har dere sjekket om dere har riktig oppsett på inngangene???
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
2/27/2005 2:56:02 PM #3 av 3
Postet av: nikko
"Ronny" skrev:
"nikko" skrev:Noen som har peiling på hvordan man kan nullstille forsterkern? Jeg har en venn med denne forsterkern og en dag så virket den ikke særlig bra. Kan spille av lyden i alle kanaler. Setter jeg phono kabelen i "CD" så kan vi også spille den samme lyden i TV/SAT knappen om vi trykker på den. Også er det ikke no lyd i venstre høytaler! Det er veldig merklig ting det der. Men kanskje det hjelper å nullstille den. Finner ikkenoe om det i manualen her. Men kanskje noen vet hva problemet er?

mvh Nikolai


Har du prøvd å bytte phono kabler???
Har dere sjekket om dere har riktig oppsett på inngangene???


Jepp, vi til og med prøvde kablene på et annet anlegg for å sjekke om det var no galt med de og det var det ikke. Har prøvd det meste nå. Sikringen har heller ikke røket.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar